VM i holland!

Sv: VM i holland!

Nu har jag fått ut lite bilder jag också :) Alla från söndagen har kommit ut på www.mettesfoton.com (vet inte hur man länkar direkt till bilder så det får blir en länk till min hemsida). Bilder från onsdag, fredag och lördag kommer att komma ut senare i veckan :D

Nu har jag fått ut lite bilder jag också :) Alla från söndagen har kommit ut på www.mettesfoton.com (vet inte hur man länkar direkt till bilder så det får blir en länk till min hemsida). Bilder från onsdag, fredag och lördag kommer att komma ut senare i veckan :D

Kan inte se bilderna på din hemsida Mette..

Jättefin hemsida och bra uppläggning. Fina bilder också! Kan du namnlägga dem blir det toppen. Mycket jobb du lagt ner.

Jättefin hemsida och bra uppläggning. Fina bilder också! Kan du namnlägga dem blir det toppen. Mycket jobb du lagt ner.

Kan bara hålla med! Vilket fint jobb du har lagt ned på din nya hemsida och fin fina bilder med för den delen;)

****raaaderat****

Senast ändrad av en moderator:

Tack så mycket för alla fina kommentarer! :bow:
Balderum: Vad menar du med namnlägga? Fattar inte riktigt :confused:
Emma: Har du kollat igen idag? Dom fungerade inte igår nämligen ifall det var då du kollade?

Tack så mycket för alla fina kommentarer! :bow:
Balderum: Vad menar du med namnlägga? Fattar inte riktigt :confused:
Emma: Har du kollat igen idag? Dom fungerade inte igår nämligen ifall det var då du kollade?
Det var nog i går Mette, för nu testade jag och det funkade! :) Älskar dina bilder!! Du är så duktig!!

På F1 A-finalen!! Va har hänt på bild 22?

Mette---> tror att Balderum menar att hon skulle vilja ha namn på ekipagen.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska till Malmö på innebandy-vm nästa helg. Tre av barnen (5-10 år) kommer inte vilja titta på alla matcher så då behöver vi lite...
Svar
5
· Visningar
353
Senast: Rumpnissen
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Han är bäst i världen i tölt med lös tygel. Máni Hilmarsson knep guldet på Islandshäst-VM i Holland, där Sverige visade framfötterna i...
Svar
3
· Visningar
851
Senast: Roheryn
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dressyrlandslagets förbundskapten Bo Jenå tackar för sig. Efter 16 år – fyra OS, fyra VM och åtta EM – lämnar 68-åringen uppdraget för...
Svar
0
· Visningar
98
Senast: Gunnar
·
Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
770
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg