Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag fått ut lite bilder jag också Alla från söndagen har kommit ut på www.mettesfoton.com (vet inte hur man länkar direkt till bilder så det får blir en länk till min hemsida). Bilder från onsdag, fredag och lördag kommer att komma ut senare i veckan
Nu har jag fått ut lite bilder jag också Alla från söndagen har kommit ut på www.mettesfoton.com (vet inte hur man länkar direkt till bilder så det får blir en länk till min hemsida). Bilder från onsdag, fredag och lördag kommer att komma ut senare i veckan
Jättefin hemsida och bra uppläggning. Fina bilder också! Kan du namnlägga dem blir det toppen. Mycket jobb du lagt ner.
Det var nog i går Mette, för nu testade jag och det funkade! Älskar dina bilder!! Du är så duktig!!Tack så mycket för alla fina kommentarer!
Balderum: Vad menar du med namnlägga? Fattar inte riktigt
Emma: Har du kollat igen idag? Dom fungerade inte igår nämligen ifall det var då du kollade?
Mette---> tror att Balderum menar att hon skulle vilja ha namn på ekipagen.