Visst gör det ont när knoppar brister

Inte så mycket idag faktiskt :cry: så ögonbrynen är kvar :p
Fast sista låtarna högg jag tag i min nya gnuss-vän och fick gnussa lite :bump: :sneaky:

Haha jaså vilken himla tur.. då struntar jag i att sova :D

Äh, du behöver inte vara så självisk, du kan väl dela med dig av ögonbrynen till gnussvännen? :D

Hmm, rent spontant tror jag inte att det är så bra för din arbetsprestation. Men det kanske bara är jag. :angel:

Äh, du behöver inte vara så självisk, du kan väl dela med dig av ögonbrynen till gnussvännen? :D

Hmm, rent spontant tror jag inte att det är så bra för din arbetsprestation. Men det kanske bara är jag. :angel:

Det skulle jag ju kunna..meeen jag ser så konstig ut utan ögonbryn, av någon ytterst märklig anledning :cool:
Och istället för gnussande..så hittade jag visst en pussande karl :angel:

Men hur ska du ha det egentligen?! Du sa ju att sovande bara var för honungar!:mad:

Du är mer generös med läppstift än ögonbryn alltså? Inkonsekvent! :cool: ;)
Grattis! :D

Hon-Ungar! :love: Ja, men om du ska jobba kan jag ge dig tillåtelse att följa hennes exempel! :D

Mvh generös. ;)

Du är mer generös med läppstift än ögonbryn alltså? Inkonsekvent! :cool: ;)
Grattis! :D

Hon-Ungar! :love: Ja, men om du ska jobba kan jag ge dig tillåtelse att följa hennes exempel! :D

Mvh generös. ;)

Jaa nu hade jag ju inget läppstift att dela med mig av tyvärr :p
Men ja..tack, så kan det tydligen gå när man helt oskyldigt (telefonen ville ändra till oskyddat :sneaky:) åker iväg för att dansa lite.. synd bara att han åker utomlands på tisdag och ska va bara i typ 1 månad eller 2..eeeller hur länge det nu va :mad:

Aaaw Mammas när hon visar sitt snälla och charmiga jag :love:

Attans då! :D
Oskyldigt oskyddat, same same. :angel: ;)
Ajdå! Men det finns mer honung i honungsburken, eller så får du vänta tills han är tillbaka. :)

Ja, jag kan ibland! Men säg inget till någon, det förstör min image! :cool: ;)

Same same but different ;):p
Asså inget ont emot din honung nu, meen jag är inte så förtjust i just honung :wtf: Fast stackars honung kommer ju ha sjuhundrafemtioelva notiser imorgon :rofl:

Nejnej, som jag sagt förut.. your secret is safe with me ;):angel:

Same same but different ;):p
Asså inget ont emot din honung nu, meen jag är inte så förtjust i just honung :wtf: Fast stackars honung kommer ju ha sjuhundrafemtioelva notiser imorgon :rofl:

Nejnej, som jag sagt förut.. your secret is safe with me ;):angel:

Kejrå, liiiite diffrent då. :p
Bwaahaha, vad tror du är mitt syfte? :devil: @honung

Hehe, mmm viiiiiisst! ;) :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 391
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 650
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18