Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ÄNTLIGEN!@honung YES! Free as a bird! Nu behöver du aldrig gilla mig mer.
Ja, nu har du gjort ditt. Dina goda gärningar är slut. Finito.ÄNTLIGEN!
Jag har ju ett extranick nu för tiden, är det så man gör alltså, gillar alla ens egna inlägg med det? Att jag inte tänkt på det tidigare... @mandalaki, here I come!
Meh, då får jag väl skaffa tre till då!Hon har ju gummiridstövlar och säkert någon mer, du kommer aldrig ifatt!
Äh, skit ner dig, ditt jäkla cykelställ! Nu går jag och pratar med kudden istället! Det här är ju hopplöst!@honung Det är inte så lätt att göra den här snurren runt a, så himla svårt att skriva på skärmen.
Äh, skit ner dig, ditt jäkla cykelställ! Nu går jag och pratar med kudden istället! Det här är ju hopplöst!
För att cyklarna ska kunna lägga sig ned med gott samvete?Nu är jag kränkt. Det heter inte cykelställ, det heter cykelparkering numera.
Puss i pannan på dig! (eller...eh...tja..varför inte?)Nu är jag kränkt. Det heter inte cykelställ, det heter cykelparkering numera.
Meh, då får jag väl skaffa tre till då!
Puss i pannan på dig! (eller...eh...tja..varför inte?)
För att cyklarna ska kunna lägga sig ned med gott samvete?
Jag hänger inte, jag ligger!Ja cykelställ har så dålig klang numera, så på grund av dess solkiga förflutna där det använts som nedsättande ord är det numera politiskt okorrekt att säga det.
Du får väl HÄNGA MED i svängarna!