Visst gör det ont när knoppar brister

@Lillelorden Åh, så fint det låter! :)
Trist att inte kunna ligga på rygg dock, höhö! ;)

Det är BRA! :) Jag har derbyträning på söndag, drar till Mallorca på tisdag, tror att vårdeppen släppt på riktigt den här gången och så känner jag mig lite sådär fånigt nykär (nåja, inte nykär-nykär, men ihop-i-flera-år-nykär iallafall :p), så ja det är bra. :)

Glömde nästan: @honung

@Mammas jamen så mycket tid som jag spenderar på rygg annars, likzåm! Hela min fritid har gått i kras :(

Men Hörrdu, FINT LIV! Det är ju nästan ingen tid alls till tisdag! Och så himla skönt med vårdeppen. Jag håller tummarna för att den flyr illa kvickt. Jag verkar ha lurat min i år, eller så är det för att jag varit jämndeppig ;)

(Taggar vi @honung nu? Alltid?)

@honung, eftersom det nu är flera inlägg sedan det senaste zombieskämtet kommer här ytterligare ett! :up:

Vad sa zombiens ex till henne när hon vägrade sluta ringa?

Du är död för mig!

@ullo: Men kan inte @Killaloe eller @Lillelorden komma och laga mat åt dig (eller vem det nu var som lagade mat åt vem)? Då får du mat i magen och blir euforisk av det!
Det hade ju varit perfekt! Hade vi nån som kunde städa också? Tvätta? Plantera balkongväxter? Lämna återvinning och panta flaskor? Dammsuga!!! Det behöver jag också... Euforin skulle bli total @athena_arabians om @Killaloe och @Lillelorden skulle fixa detta... Kanske @mandalaki och @Enya och @honung skulle vilja hjälpa också?
:love: :up: :banana:

Liknande trådar

Kropp & Själ Kära buke, listan kan göras lång om hur fel min verklighetsuppfattning är och hur jag skrivit trådar förut. Men nu har jag äntligen fått...
Svar
11
· Visningar
1 106
Senast: Monifa
·
Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: snajl
·
Gnägg Jag har en riktig ridsvacka. Det går kasst varje gång jag sitter upp och ska rida. Egentligen går det varken dåligt eller bra men det...
2
Svar
39
· Visningar
3 391
Senast: Twihard
·
Gnägg På "begäran" är jag tillbaka på Buke efter flera års uppehåll för en uppdatering. Fått två olika meddelanden på Facebook ang. den...
2 3
Svar
47
· Visningar
10 650
Senast: Askur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar