@ullo: NU börjar vi komma någonvart! Om @Killaloe, @mandalaki och @Mammas städar så kan @honung, @Lillelorden och @Enya laga mat.
@Hyacinth kanske kan vara arbetsledare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla stöter på mig.@niphredil jag tror @honung stöter på dig!
Ehm, måste fråga, hur kommer man ens på tanken?niphredil och micaelathegreat, kommer ni ihåg när jag sjöng den här på karaoke i Berlin?
honung, du skulle ha varit med!
Den som väntar på en Lord då, väntar den för länge?Den som väntar på nåt kaloritätt, osv
Jo, det gör ju det. Det är ett tufft liv kan jag säga!@niphredil: Det kostar på att vara så sexig
Kära Mammas,niphredil och micaelathegreat, kommer ni ihåg när jag sjöng den här på karaoke i Berlin?
Det kan vara en liten förklaring till hur man kommer på tanken, kanske.Kära Mammas,
Jag minns bara fraktioner av karaokekvällen. Var det sången du sjöng "tillsammans" med den där mannen?
Det låter lysande. Var lite orolig att jag skulle behöva arbetsleda själv först, men om @Hyacinth gör det så vet jag ju att det blir ordning på torpet. Lägenheten - Lägenheten!! Inget jämrans dragigt torp. Jag kan ragga fram en piska åt henne också.@ullo: NU börjar vi komma någonvart! Om @Killaloe, @mandalaki och @Mammas städar så kan @honung, @Lillelorden och @Enya laga mat.
Män eller minnesförluster?Det kan vara en liten förklaring till hur man kommer på tanken, kanske.
@ullo: NU börjar vi komma någonvart! Om @Killaloe, @mandalaki och @Mammas städar så kan @honung, @Lillelorden och @Enya laga mat.
Har ätit subway till frulle, Reese's peanut butter cups till lurre och pizza till middag. Tror jag har mitt på det torra (och tjocka!)
Men @athena_arabians , jag är alldeles för hungrig för att tänka på sådant
At äta min mat sker på egen risk, jag är matlagningsdyslektiker.....
Minnesförluster, män borde snarare få en att avstå från att sjunga en sån låt.Män eller minnesförluster?
Jag tycker att jag och @Lillelorden ska byta uppgifter! Jag avskyr att städa (eftersom jag skulle behöva städa hemma typ varje dag, men jag undviker det och lever i smutsen!), men jag är bra på att laga mat och baka kakor.
Och dessutom är jag jättebra på att gulla med katter om det är så att du behöver lite avlastning @ullo. Fast å andra sidan kanske @Hyacinth är en sådan tuff arbetsledare art vi inte får någon paus
@honung jag tycker vi ska strejka!
Nej men ÅH