@Mammas har skrivit flest inlägg i den här tråden! Beviset på vem som har minst liv.
Hur ser du det?
Och det kan för övrigt aldrig stämma! Jag hade påettungefär 128 miljoner sidor att läsa ikapp när jag gick upp i eftermiddags!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Mammas har skrivit flest inlägg i den här tråden! Beviset på vem som har minst liv.
Klicka på antal svar i tråden...Hur ser du det?
Och det kan för övrigt aldrig stämma! Jag hade påettungefär 128 miljoner sidor att läsa ikapp när jag gick upp i eftermiddags!
Wow. Du är klok som en bok.Klicka på antal svar i tråden...
Mitt underliv vill sitta på ditt huvud? Intressant koncept måste jag säga.
Klicka på antal svar i tråden...
Jag VET! Snudd på genitalisk...genialisk!Wow. Du är klok som en bok.
Jag klickade på "få epost-notiser".Klicka på antal svar i tråden...
När ska du, kära genitaliska honung, komma och laga mat åt mig?Jag VET! Snudd på genitalisk...genialisk!
Jag skulle köpa din bok!Jag VET! Snudd på genitalisk...genialisk!
Åh du är så jävla stördEn dag är inte komplett om jag inte får använda ditt underliv som huvudbonad, som jag brukar säga.
Skicka bara biljetten så kommer jag!När ska du, kära genitaliska honung, komma och laga mat åt mig?
När ska du, kära genitaliska honung, komma och laga mat åt mig?
Störd var ordet sade Bull.Åh du är så jävla störd
Jag klickade på "få epost-notiser".
Nu är mailboxen full. Så typiskt.
Se till att gå till "om buke" och tala om för Gunnar att ni gillar funktionen också, för den finns bara på prov nu.Tack!
Skit it då.Genitalisk honung? Mitt huvud har nog ändrat sig, vill inte ingå en helig symbios med ditt underliv!
Åh du är så jävla störd
Indeed, min kära Watson.Störd var ordet sade Bull.
Ja, eller som när jag klickade på "rapportera" på mig själv eftersom den sabla gilla-knappen fattas mig på mina inlägg.ÄR det ungefär som den röda knappen det står "Do NOT press" på? Måste klicka?
Se till att gå till "om buke" och tala om för Gunnar att ni gillar funktionen också, för den finns bara på prov nu.