P
passi
Sv: Visa 1års hingst..
Jag ska också till plönninge, startar som nr 4 står i valet o kvalet om jag skall klippa honom. Akrobat B e:Akribori u: Caramell ue:Cardento. Hans mamma blev 4 i finalen på breeders -08 för 5 åringarna . Jag hoppas att han gör sin mamma stolt. Du startar som nunner 2 vi ses
Jag kommer att visa min ettåring på Plönninge. Jag visar för att ha ett delmål under hösten men också för att jag gärna vill höra vad de säger om hans stam och om de tycker den är lika bra som jag De växer ju en hel del nu så man får nog ta bedömningen för vad det är just den dagen. Stammen ju självklart den samma så där får man en intikation på om den är intressant och gångbar vid ett eventuellt senare bruksprov.
Min växte inget alls över betet men två cm de tre senaste veckorna och han har galoppen som sin bästa gångart har knappt galopperat senaste månaderna men har nu i veckan hittat tillbaka. Skritten som bedömmdes som sämst (799) har blivit riktigt bra så jag hoppas på att det håller i sig.
De är fortfarande småttingar så man får nog inte visningen på blodigt allvar men jag tror att det är nyttigt för dem att åka iväg och få lite regelbunden hantering/träning.
Luxus CML
e: Florencio u: Boette (43) e:Bolero- Pajazzo- Vilmorence xx
(16 månader och fortfarande lite tunn efter betet men ser nu två veckor senare än bilden är tagen mycket bättre ut)
Jag ska också till plönninge, startar som nr 4 står i valet o kvalet om jag skall klippa honom. Akrobat B e:Akribori u: Caramell ue:Cardento. Hans mamma blev 4 i finalen på breeders -08 för 5 åringarna . Jag hoppas att han gör sin mamma stolt. Du startar som nunner 2 vi ses