Vi har haft en jättemysig julafton! Men på slutet var det inte lika kul...
Vi var hos släktingar som bor i ett stort hus här i Stockholm.
Timothy som alltid ska vara i centrum låg som vanligt mitt i soffan och vräkte ut sig så vi andra fick trängas.

Zino är den som hellre drar sig undan när det är mycket folk så han såg vi inte lika mkt av, förutom när de fick äta skinksvål förstås.
När vi skulle ta bilen hem vid 21.30 hittade ingen Zino! Fan vilken panik vi fick, han måste obemärkt ha gått ut när någon rökte. För att kissa (för de kan vara ute lösa på tomten när nån är med, sticker inte) men sen blivit utestängd. Fan vad många scenarion som hann spelas upp i mitt huvud.
Mitt ibland detta satt vår son på 7 veckor fullt vinterklädd i bilstolen och Timothy med kopplet på i hallen. Nån stannade och passade dem medans resten gick ut och letade. Zino hade gått till slottet (man e väl vinthund) och kom så glad så när mina svärföräldrar såg honom o visslade, gick sen snällt o lugnt tillbaka utan koppel med dom genom villaområdet tillbaka till huset, några hundra meter. Han hade inte alls förstått att han varit busig och rymt! Tur det är lite trafik på julaftonskvällen säger jag bara... Slutet gott dock! Nu sover rymmaren så gott så. Och jag ska försöka att inte tänka på vem f*n det var som har noll koll när de går ut för att röka.