Vinthundar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vinthundar

Jag kan säga att cebbe sov rätt gott efteråt. Han åkte ju direkt i badkaret och upp på trimbordet, så när han väl var klar var han dödstrött. :D

Vi får ju ordna en träff i vår ju! Hade varit grymt kul! Det är så synd att mamma sålde sitt hus, annars hade det varit helt perfekt. Stooor inhägnad tomt och stor villa där man kunde övernatta ute i sthlms skärgård. Men vi pratade väl om hundöarna i samband med nån utställning, eller vad sade vi? Annars får vi bjuda in oss själva hos någon stackars bukare med hus och inhägnad tomt eller stränder utan vilt eller så. ;)

Ska ni ses i Gbg så skulle jag kanske kunna vara med också, det hade varit jättekul! Jag ska antagligen ner i mellandagarna, men skulle även kunna ta med mig hunden och åka ner efter nyår eller så också.

Klara J och Red_Chili: Jaaa, kom till Göteborg! :bump::D

Vi bor väldigt trångt just nu (två pers och 1-2 hundar i en etta :crazy:) men om någon skulle behöva övernatta så säg bara till. Finns det hjärterum finns det stjärterum och jag får snart hit min bäddsoffa som är 1,40 bred när den är utbäddad. Så det går alltid in en till. :p

Det vore väl å andra sidan en julklapp i tiden, det ska ju ges upplevelser:idea:

Delvis kl

Alltså, det skulle vara jättetrevligt med en liten vinthundsträff i Gbg snart, när passar det för er? Jag åker förmodligen ner nu till helgen (27-28) så lördag eller söndag förmiddag skulle nog passa bäst för mig. Kan kanske även ta mig ner efter nyår någon gång.

Ni som är mer hemma i Göteborg kan väl föreslå någon bra plats också?

Vore kul om det blev av!

KOLLA! under en halv sekund idag så såg min lilltjej inte ut som en skitvalp :D
T.o.m. hennes outvecklade front börjar ta sig!
dsc_8704-copy_24290490.jpg

Jag kan säga att cebbe sov rätt gott efteråt. Han åkte ju direkt i badkaret och upp på trimbordet, så när han väl var klar var han dödstrött. :D
Annars får vi bjuda in oss själva hos någon stackars bukare med hus och inhägnad tomt eller stränder utan vilt eller så. ;)

Du vet var vi finns ;-)

Tack för en jättebra dag! kan säga att hela vår flock var trötta! haha, underbart!

//Flo

Ja, det var jätteroligt! Härligt när hundarna blir sådär trötta och goa också. För en gångs skull. ;)

DSC01294.jpg

God Jul från mig och Cebbe! Hoppas ni alla får en bra helg.

DSC01304.jpg

Och framför allt, stressa inte. Det vet Cebbe att man inte ska göra. ;)

God Jul!

Oh saluki.. :love:
Hurdana är dom?? Kan du beskriva rasen!!!
Har alltid varit så fashinerad av dom men det är sällan man stöter på dom!

DSC01294.jpg

God Jul från mig och Cebbe! Hoppas ni alla får en bra helg.

DSC01304.jpg

Och framför allt, stressa inte. Det vet Cebbe att man inte ska göra. ;)

God Jul!

Önskar er en god jul och ett gott nytt år!! Självklart till alla på vinthundstråden :laugh:

Är även jag gärna med på vinthundsträff i Göteborg om det blir någon framöver. Kan tyvärr inte i mellandagarna bara!

Jag skickar PM ;)

Till alla: God jul!
Pussa alla söta vinthundar från mig och ge dem goda tuggben eller annat som uppskattas ;)
Jag ska försöka klä ut Wahidah till tomte och fotografera henne till något julkortsliknande :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
933
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
1 020
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 758
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 237
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka