millan30_228
Trådstartare
Sv: Vinthundar
Hundöarna låter så mysigt
Där måste vi ha en buketräff någon gång!!
Där finns väl inga rådjur eller harar att jaga va?
Maya och fått jaktdille det enda hon gör är att spana efter rådjur på våra promenader. Jag kan stoppa henne när jag ser dom före henne då kommer hon. Så det enda matte gör är att även hon spana efter vilt innan Maya ser dom.... Börjar bli lite krävande. Slutar mer och mer med att donnan får vara kopplad och bara lös inne på våran stora inhägnade tomt och stallplan. Hästarnas elstaket vågar hon sig inte heller under
oavsett hur många rådjur det än går på andra sidan gärdet bortom hästhagen!!
Brukar också gå en tur och kolla om det är rådjur på gärdena häromkring innan jag släpper henne då sticker hon ju inte ifrån mig!! Utan kan leka med Oceane och min kompis hund!! Busfia...
Vem är whippeten på de här bilderna?
Jag var på hundöarna idag, bebiseni bärsele+bärskydd (han hade det varmt o gott) och bara Zino med. En liten stund bara med matte. Vi träffade en greyhoundtik och Zino blev heeeelt såld! Sen kom 2 whippar också.![]()
+ 2 till men de kom aldrig över från andra ön.
Hundöarna låter så mysigt
Där finns väl inga rådjur eller harar att jaga va?
Brukar också gå en tur och kolla om det är rådjur på gärdena häromkring innan jag släpper henne då sticker hon ju inte ifrån mig!! Utan kan leka med Oceane och min kompis hund!! Busfia...