B
BabysMamma
Sv: Vinthundar
Det låter som vinthundar överlag alltså!
Innan jag skaffa mina borzoier fick jag höra att jag aldrig skulle kunna ha dörren öppen hemma, kunna ha dom lösa eller kunna lära dom nånting.
Dom kan massa konster, dom kan vara lösa (okej, inte på stan men
) och jag har dörren öppen hemma utan att dom sticker. Har dom till och med lösa på gården där det går frigående höns. Dom har aldrig försökt tagit dom..inte ens när vi haft kycklingar!
Har också hört det där om att dom skulle käka upp hela lägenheten.. ha ha!
Är salukin också reserverad mot främlingar?
Är det en tik eller hane du har?
Ja som unga är dom verkligen på hittiga inne att hitta på bus också, Iblannd är min valp gratis då med:P Men dom är inte alls så överdrivet hämsk som vissa vill få dom att fram stå.
Vet när jag sa jag skulle skaffa en då komma jätte många sa att man komma få hela lägenheten upp äten och att man inte kan lära dom nått!
Men vilken valp gnagar inte sönder saker? Min har inte gnagat sönder så mycket mer här hemma en en vad våra gammla schäfrar gjorde när dom va valp. Och det går visst att lära dom saker! bara att det kan inte går lika fort.
Men ja så fort dom börjar mogna på sig så är det bara lungna och helt underbar inne, Bara dom får göra av sig med all sin energi ute![]()
Problemet med dom är ju att kunna ha dom löst ute, vissa går det bra med och vissa sticker nästan direkt så det är ju från hund till hund.
Men det är en ras jag bara älskar och aldrig komma vara utan!![]()
Det låter som vinthundar överlag alltså!
Innan jag skaffa mina borzoier fick jag höra att jag aldrig skulle kunna ha dörren öppen hemma, kunna ha dom lösa eller kunna lära dom nånting.
Dom kan massa konster, dom kan vara lösa (okej, inte på stan men
Har också hört det där om att dom skulle käka upp hela lägenheten.. ha ha!
Är salukin också reserverad mot främlingar?
Är det en tik eller hane du har?