Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl
Sen några fler frågor: Första tiden kommer han ju antagligen inte kunna släppas lös (inhägnat område) utan man får ju testa hur inkallning osv fungerar först. Men är det då en bra grej att ha en spårlina på 15m sisådär? Självklart kan det ju inte ersätta att springa fritt, men bara i början. Och en stor hage med fårstängsel, fungerar det att släppa lös på? Eller hoppar dom glada i hågen över det?![]()
Förlåt för luddigt och smårörigt inlägg, men men..
Är det någon här som vet var det finns bra vintertäcken som passar salukis?Och hur känsliga är dom för kyla, salukisarna alltså?
*kl
Är det någon här som vet var det finns bra vintertäcken som passar salukis?Och hur känsliga är dom för kyla, salukisarna alltså? Det kommer ju som sagt en salukiherre hit och han kan ju inte frysa svansen av sig!
Släng gärna in hemsidor med snygga breda halsband med!
Sen några fler frågor: Första tiden kommer han ju antagligen inte kunna släppas lös (inhägnat område) utan man får ju testa hur inkallning osv fungerar först. Men är det då en bra grej att ha en spårlina på 15m sisådär? Självklart kan det ju inte ersätta att springa fritt, men bara i början. Och en stor hage med fårstängsel, fungerar det att släppa lös på? Eller hoppar dom glada i hågen över det?![]()
*kl
Är det någon här som vet var det finns bra vintertäcken som passar salukis?Och hur känsliga är dom för kyla, salukisarna alltså? Det kommer ju som sagt en salukiherre hit och han kan ju inte frysa svansen av sig!
Släng gärna in hemsidor med snygga breda halsband med!
Nu har han kommit, Starcastle Hounds Morning Mist "Viper
![]()
![]()
Mrea bilder kommer under kvällen på min blogg.
Jag har förressten några bilder från när min toka rusade runt på stranden idag.
![]()
![]()
Hon har sådär koll på vart hon springer egentligen, när jag som bäst håller på och fota så kommer hon plötsligt i full fart och springer rakt in i mig!
Eller, rakt in i kameran rättare sagt, som tur är så hinner jag fånga den innan den trillar ner i sanden.