Som jag minns det från förra gången var det ganska mycket onödigt krafs som sällan eller aldrig användes så jag tänkte skaffa de som kommer med mest förbrukningsvaror och så lite krafs som möjligt.En grej jag fann ett stort nöje i sist var att samla gratis babyboxar men funderat på om det varit lite tidigt att börja redan?
Idag tecknade jag iaf en gravidförsäkring via if (gratis) och som medlem i Liberoklubben ska man få ett paket blöjor på köpet
Jag tycker inte det är för tidigt för dig, jag kommer börja kika på saker till bebisen efter v. 20 Tänkte också teckna den från If så småningom.
OT nu, idag var det en på jobbet som frågade om "det blivit god mat i somras eller om vi väntar tillökning" och jag sa då som det var (båda ) men bad henne hålla det för sig själv tills vi gått ut med det till familjen, vilket är planerat till helgen. Men nu i efterhand börjar det kännas jobbigt. Hon menade att det var bättre att fråga än att det blir ryktesspridning men måste verkligen folk spekulera i andras vikt alls
Jag gick ner 20 kg 2022 så då var det en del snack om det (mot min vilja...), såklart förstår jag att folk noterar att jag är rundare igen men ändå. Jag känner mig själv ganska blind kring min egen kropp, hade svårt att se att jag gått ner i vikt och tycker nu att jag är lika stor som innan viktnedgången men helt utan att se gravid ut. Jag har helt klart gått upp mer än graviditeten är skyldig till under sommaren, det var ganska gött att äta mer fritt efter nästan 1,5 år på kaloriunderskott, då jag på våren höll igen inför bröllopet som var i början på sommaren.
Aja, den här personen är ganska plump, hittills har ingen annan antytt något så jag ska försöka släppa det och berätta brett på måndag så alla eventuella spekulationer kan läggas ned