Hedinn
Moderator
Åh men ja, håller med om att det är kul att läsa om allas utveckling! Har heller inga nära vänner med barn i samma ålder, så är verkligen jätteroligt att läsa om allas olikheter och egenheter.Japp, du minns helt rätt, den här unge herrn är defintivt chill och har ingen brådska Han imponerar inte på BVC-sköterskan men det gör mig inget, han tuffar på i sin egen takt.
Men det är väldigt roligt att läsa om era jämngamla barn som är lite tidigare i utvecklingen, och vad de gör. Jag får liksom lite förvarning Och det är verkligen kul att barn är så olika, och jag påminns om det här. Vi känner liksom inga andra jämngamla barn.
Haha, vi har chilldoser att dela med oss av, men det låter inte som ett byte som ditt barn skulle vara intresserad av! Men det låter som att han håller dig sysselsatt! Och som att du kan ha en intressant tid framför dig när han faktiskt lär sig att förflytta sig
Jag var ju liksom som ditt barn när jag var liten, inte bråttom med nåt utan tog det lugnt med allt. Sonens pappa var visserligen ett barn som skulle undersöka allt (på nivå skruva isär TV-apparater…) men inte alls så hetsig som bebis. Så vore det inte för att han var lik mig till utseendet hade jag nog funderat på om vi fått fel unge.
Jag har dock en syster som han är oroväckande lik. Hon gick liksom aldrig, utan sprang direkt när hon tog sig upp från krypande, vid nio månaders ålder… Såatte, ja, det kan bli en spännande höst här.