cherie
Trådstartare
Nu är vi verkligen inne i den där 3-veckors-ökningsfasen (precis som @Nattljus påpekade skulle komma när vi pratade om överproduktion). Shit, vad lillan åt igår! Kändes som att vi BARA ammade hela dagen. Särskilt kvällen var helt absurd. Jag och partnern bara skrattade åt hennes plötsliga och totala matfixering. Jag satt verkligen fast med henne i flera, flera timmar och bara växlade bröst. Resulterade i sprängfyllda bröst såhär på natten, när lillan också plötsligt chockade med att sova från kl 23 till 04.30. Känner mig typ utvilad nu
Jag fortsätter ha väldigt stark utdrivningsreflex, men jag fortsätter pumpa ut lite i början om brösten är väldigt fulla. Jag märker att lillan också lärt sig hantera flödet lite bättre. Numera greppar hon tag i bröstet, sväljer det första och släpper flera gånger i början, förmodligen för att hinna få ner det som sprutar. Duktig tjej
Jag fortsätter ha väldigt stark utdrivningsreflex, men jag fortsätter pumpa ut lite i början om brösten är väldigt fulla. Jag märker att lillan också lärt sig hantera flödet lite bättre. Numera greppar hon tag i bröstet, sväljer det första och släpper flera gånger i början, förmodligen för att hinna få ner det som sprutar. Duktig tjej