Knoddrik behövde inget intyg. Fyllde bara i en blankett under inskolningen. Och bevis har de ju fått se efter det oxå, så ingen vågar ifrågasätta allergin heller.
Så väldigt jobbigt det låter att han bara stack...men samtidigt ser jag vilken möjlighet du fått nu att slippa honom. Har ingen aning om ert förhållande, men låt honom inte bli en energitjuv nu. Kram.
Knoddrik låter lik lillkillen. Klättrar ÖVERALLT, söker bus och bara skrattar när man bannar.
Det borde snart vara dags för BVC, men mitt sinne för organisering räcker ungefär till att förlita mig på att det ska komma ett sms dagen innan
Men kanske skulle ta upp det vid nästa besök.
Det sista typ dryga året har han verkligen varit sjukt oengagerad, i princip inte gjort något annat än jobbat och sovit.
Men bra att du sa det angående energitjuv! Det blev ju mycket tydligare med en benämning, har liksom bara haft ett virrvarr av småsaker som legat och gnagt och stört och mycket enklare att släppa alltihop när man kan kategorisera det som energitjyveri på en gång. Tack
Haha just exakt så! Skrattar när man bannar
ibland brukar jag vifta sådär med fingret och säga nejnejnej på skoj.. Det är väldigt roligt av nån anledning och så gör han så tillbaka mot mig
Men vaaa drog han bara? Herregud! Kram. Hur mår du?
Ja, han meddelade att "han inte har något intresse kvar för det här förhållandet" och att han ska hitta ett boende. Men att han tänker bo kvar tills dess. Dagen efter var han borta när jag kom hem på kvällen med barnen, antog att han jobbade.. Men icke, har inte hört nåt sen det.
Jag är ok
men ja, allt det praktiska kring separation och barn ger mig lite ont i magen, men jag har pratat med familjerätten och det känns ganska mycket bättre efter det.
Fan vad arg jag blir på vuxna som sticker från allt ansvar sådär
Ja, men eller hur! Så gjorde min egna pappa också och hela min barndom har jag gått och undrat och funderat hur han har det, vem han är osv.
Kanske blir det det inte så illa det här, men det verkar ju inte jättelovande
@LillaMy84 men fy vad dåligt att bara dra sådär
och han vill ha delad vårdnad men hör inte av sig till barnen nu? Jösses...
Kram till dig
hoppas du har någon närstående eller vän du kan luta dig mot.
Ang intyg, jag frågade på vår fsk och de sa att det var bäst med ett intyg så då skaffade vi det. Gjorde det i samband med ettårskontrollen så det blev inget "extrajobb". Det är ganska vanligt att barn reagerar på röda livsmedel, jordgubbar reagerade vår äldsta på ett tag. Hur är det med tomat och morot?
Ja, men eller hur
Nu tror jag visserligen att han blandar ihop vårdnad och umgänge, för han har verkligen ingen koll. På nåt. Visste liksom inte ens att det var påsklov i skolan Tror inte att han tagit del av nåt veckobrev under hela det här läsåret när äldsta börjat i fsk-klass.
Jag började fundera lite kring korsallergier nu när det här med paprikan dök upp, men har inte riktigt haft tid att läsa in mig på ämnet än.
Jag har inte märkt nåt av varken tomat eller morot innan, jag hoppas att han klarar jordgubbar också så att vi kan festa loss på det ordentligt i sommar
Men det gick över på dottern sen? Reagerade hon på annat än jordgubbar?