supersonic
Trådstartare
Vad I pysslade med i sitt nest inatt vete tusan. 3 gånger hade hon knölat ihop sig nere i högra hörnet.
Hon kanske är en sömngångare? Men lite svårt att gå så hon kasar runt istället
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad I pysslade med i sitt nest inatt vete tusan. 3 gånger hade hon knölat ihop sig nere i högra hörnet.
Åh det hoppas jag verkligen inte!Hon kanske är en sömngångare? Men lite svårt att gå så hon kasar runt istället
Stor risk att Knoddrick blir det. Både maken och hans pappa lever andra liv i sömnen. Jag hoppas dock att det beteendet håller sig till den manliga delen av den släkten... (Måste kolla med makens syster om någon av hennes döttrar visat nåt än.)Hon kanske är en sömngångare? Men lite svårt att gå så hon kasar runt istället
Stor risk att Knoddrick blir det. Både maken och hans pappa lever andra liv i sömnen. Jag hoppas dock att det beteendet håller sig till den manliga delen av den släkten... (Måste kolla med makens syster om någon av hennes döttrar visat nåt än.)
Vaknat att G svängt sig på magen nattetid och legat med ansiktet ner i madrassen
Fick svar från svägerskan. Hennes äldsta dotter pratar och går.Min pappa var sömngångare som liten. Varken jag eller syrran har varit/är det
Min karl är likadan, det är därför vi har Loka i bilen.Så där känner jag det om inte vattnet är iskallt eller smaksatt Dricker bara så att värsta törsten är borta annars. Ljummet vatten är
Lilleman kräktes rätt ner mellan brösten supermysigt. Vi har alla haft nån konstig magåkomma med bara ett toabesök? Har aldrig varit med om nåt liknande. För mig började det med illamående. Sambon blev dålig på natten och dottern dagen efter. Lilleman verkar ha klarat sig tack och lov.
Haha jaaa varmt vatten är det bästa på vintern tycker jag!Min karl är likadan, det är därför vi har Loka i bilen.
Haha, jag kan dricka varmt vatten till och med. Brukar koka vatten och sen slå i nog mycket kallt för att det precis ska bli så jag inte bränner mig. Jättegott efter ett yogapass!
Hoppas plutten slipper magont.
Fick svar från svägerskan. Hennes äldsta dotter pratar och går.
@clusia och @cute_beast varmt vatten? Uörk Då måste jag vara bra törstig. Avskyr att känna alla bismakerna i vattnet. När vi bodde i Malmö smakade det som gammalt akvarievatten luktar Det gick inte att dricka ens ljummet. Nu får vi vatten från annat håll så det är bättre men tycker ändå att man får nån konstig eftersmak när vattnet inte är kallt.
Nu ska man ju inte dricka varmvatten direkt ur kran utan koka kallvatten men kom att tänka på varmvattnet från kran på island, luktar prutt pga allt svavel
Har ni kommunalt vatten?åh fy
Nej, jag kör alltid på för fullt i kranen för att få det "kallt" men tycker ändå det smakar diverse konstigheter. Det smakar däremot ingenting om det är kylskåpskallt. Har alltid en bringare med vatten i kylen för att undkomma problemet
Har ni kommunalt vatten?
Jag har aldrig heller gillat vatten, förrän vi flyttade till hus med egen brunn.. Trodde helt ärligt inte att det kunde vara sån skillnad i smak på nåt som "inte smakar nåt"
Ja alltså jag kokar det ju först såklart@clusia och @cute_beast varmt vatten? Uörk Då måste jag vara bra törstig. Avskyr att känna alla bismakerna i vattnet. När vi bodde i Malmö smakade det som gammalt akvarievatten luktar Det gick inte att dricka ens ljummet. Nu får vi vatten från annat håll så det är bättre men tycker ändå att man får nån konstig eftersmak när vattnet inte är kallt.
Ja alltså jag kokar det ju först såklart
Meeen du ska ju koka det först, annars smakar det rumpa ju.@clusia och @cute_beast varmt vatten? Uörk Då måste jag vara bra törstig. Avskyr att känna alla bismakerna i vattnet. När vi bodde i Malmö smakade det som gammalt akvarievatten luktar Det gick inte att dricka ens ljummet. Nu får vi vatten från annat håll så det är bättre men tycker ändå att man får nån konstig eftersmak när vattnet inte är kallt.
Meeen du ska ju koka det först, annars smakar det rumpa ju.
Sen så beror smaken på vattnet väldigt mycket på var i världen en befinner sig. Det är helt okej för mig här i Lule, men otroligt gott i vår stuga då vi tar vattnet från en kallkälla.
Då är vattnet så kallt så det nästan gör lite ont att dricka det, så väldigt gott! När jag kommer hem känns det alltid fjesljummet i kranen.