Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knoddrick påverkas på ett liknande sätt. Skönt med lite svalare idag.I blir så himla la slö av det varma vädret. hon sover hur mycket som helst, äter en slurk och sen somnar om.
I blir så himla la slö av det varma vädret. hon sover hur mycket som helst, äter en slurk och sen somnar om.
Det låter som jag. Slö, skitvarm och ingen aptit.
Skämt åsido, det tar rätt mycket på de små när det är varmt. Jag satt med dottern vid tutten hela sommaren i princip (född 1e juni) och givetvis var det varmaste sommaren på länge... Hon småsnuttade mest för att få den tunna mjölken och antagligen släcka törsten med den. Badade henne inför läggdags för att hon inte skulle vara varm och svettig (vi hade 26 grader mitt i natten i flera veckor, inomhus ännu varmare).
Lilleman är ju ändå fyra månader så han får lite vatten emellanåt så han äter tack och lov ordentligt när han väl äter. Fast han gillar inte riktigt smaken på vattnet
Förstår lilleman, jag gillar inte heller vatten speciellt, dricker mest för att jag måste...
Jag är inte heller mycket för vatten, aldrig varit. Är ett s k "saftbarn", jag passades av min farmor och farfar när jag var liten och fick saft istället för vatten. Min mamma var lagom glad över det... Så idag dricker jag helst bara om vattnet är smaksatt med något eller iskallt. Hade detta i åtanke när dottern började dricka vatten så vi har alltid haft en flaska vatten stående framme till henne, hon är urduktig på att dricka och säga ifrån när hon vill ha vatten nu. Hon är inte särskilt glad i saft och läsk dricker hon inte alls (hon är tre).
Jag älskar också vatten, tycker inget annat är lika läskande eller törstsläckande.
Sist vi var och handla blev jag otroligt törstig och var tvungen att dricka en Loka för det var allt som fanns i bilen. Det var en annorlunda känsla, att dricka något äckligt så jag fysiskt blev mindre törstig men hjärnans törst var kvar.
I verkar tycka om vatten, men hon får inte i sig så mycket i taget än så länge.
Hon har till och med börjat sörpla lite när hon får dricka från våra glas vilket är fantastiskt gulligt.
När dom är 6 månader ungefär har jag för migApropå PSD; när minskar risken? Dvs när kan jag sluta vakta på bäbis när han sover
Jag har hört året men hoppas på att det du hört är det som stämmerNär dom är 6 månader ungefär har jag för mig
Apropå PSD; när minskar risken? Dvs när kan jag sluta vakta på bäbis när han sover
Jag trodde min 3-månaders var "säker" nu men fick nyss höra att risken ökar nu när han börjar kunna vända sig. Och då vända över på mage och fastna där. Så hade ju inte jag tänkt men det låter rimligt. Tyvärr.