Folk får sig ett gott skratt dock när man ändå försöker krypa vis passagerarsätet och svär som en borstbindare
Jag försöker inte ens! Ibland önskar man att man hade en sån där bil utan mittkonsol?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Folk får sig ett gott skratt dock när man ändå försöker krypa vis passagerarsätet och svär som en borstbindare
Helt underbart att jag inte är ensam om sånt här. Lägg till kissnödig på det... (Hände mig för nån vecka sen.)
Jag älskar skrönor och än så länge har det faktiskt några stämt (om läkaren nu har rätt i att det är en tjej då )
- kräkandet, magens form, suget på smaker, hickan, hyn osv.
Har också halsbränna ffa på nätterna och det gör så ont. Omeprazol hjälper dock.
Vad är det för skrönor? Stallägaren där jag står sa till mig att man kräker mer om det är en pojke (stämmer i mitt fall). Och förra gången fick jag höra att en spetsig mage ger en flicka.
Har bara läst/hört det motsatta också. Spetsig låg mage, lite illamående, hjärtljud 120-140 -pojk.Okey, har bara läst det motsatta ; att spetsig mage är pojk och kräks man/mår illa länge i graviditeten är flickor eller vänta; rund mage pojk och vattenmelonformad mage tjej.
Brukar fördriva tiden med att göra olika tester där könet ska avslöjas, men självklart är det inte sanningen.
Okey, har bara läst det motsatta ; att spetsig mage är pojk och kräks man/mår illa länge i graviditeten är flickor
Är du verkligen säker att det är pojkarStackars mina tre pojkar, de skulle varit flickor egentligen alltså
Är du verkligen säker att det är pojkar
@Lazy Lady @Bexzor
Älskar skrönor och framförallt när det står olika överallt
Håriga ben - inte håriga ben.
Stor mage - liten mage.
Illamående - inte illamående.
Äta skalken på brödet - inte äta den.
Eller varför inte bikarbonattestet? Har ni testat? Skummar de är de pojk annars tjej. Hur nu urinen skulle va påverkat av hormonerna på det sättet?
Jag testade bikarbonattestet sist (och denna gången med för den delen) Skummade inte och det stämde ju med tjej.@Lazy Lady @Bexzor
Älskar skrönor och framförallt när det står olika överallt
Håriga ben - inte håriga ben.
Stor mage - liten mage.
Illamående - inte illamående.
Äta skalken på brödet - inte äta den.
Eller varför inte bikarbonattestet? Har ni testat? Skummar de är de pojk annars tjej. Hur nu urinen skulle va påverkat av hormonerna på det sättet?
Okey, har bara läst det motsatta ; att spetsig mage är pojk och kräks man/mår illa länge i graviditeten är flickor eller vänta; rund mage pojk och vattenmelonformad mage tjej.
Brukar fördriva tiden med att göra olika tester där könet ska avslöjas, men självklart är det inte sanningen.
Där ser man
De andra du skrev med hyn och smaker har jag inte hört?
Jag tillhör inte denna tråd, min minsta tillhör vår-16 tråden men jag gillar att läsa ändå
Men nej, jag har aldrig testat bikarbonat. Men jag skulle vilja veta hur skrönorna växt sig så stora och framför allt varför vissa människor tror stenhårt på dem. De flesta gratulerade till en lillasyster nu när jag var gravid sist för det syntes på mig att det var en tjej, bara det att vi fick en väldigt inzoomad pung på ett TUL så vi visste att det var en lillebror men valde att hålla det hemligt just för att höra folks chansningar
En flicka tar tydligen mammans skönhet medan pojken förbättrar den
Smaker ; frukt - tjej. Kött/ost - kille.
Sött - kille , salt/surt - tjej.
En flicka tar tydligen mammans skönhet medan pojken förbättrar den
Smaker ; frukt - tjej. Kött/ost - kille.
Sött - kille , salt/surt - tjej.
Ingen aning vad dessa bygger på eller kommer från men någon måste ju roat sig med att sprida det
En sak som är skrämmande sant iaf i vår släkt är den kinesiska kalendern där man kollar mammans ålder vid befruktning samt månad befruktningen ägde rum. Har stämt på alla i ni närhet
Dock måste man tänka sin ålder i Kina, vilket är ett år äldre än här tydligen.
Har aldrig hört talas om, intressant!