Stackars mina tre pojkar, de skulle varit flickor egentligen alltså
Och min Stina är nog en Sten och Ella är kanske en Elmer egentligen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stackars mina tre pojkar, de skulle varit flickor egentligen alltså
Ja, stämt med kusinernas alla barn samt brorsans 2 söner. Stämde på mig med sonen och samma nu om det är en dotter. Men sen är de ju 50-50 också
Var tvungen att kolla! Stämde inte på varken mig eller min syster (kollade mammas ålder osv). Stämde inte på min dotter heller men verkar stämma nu på nr 2. Så det är definitivt en skröna
Tog du din ålder + ett år?
Nej jag är född på "rätt" sida om det kinesiska nyåret så jag är min faktiska ålder även i Kina
Du förstörde min magiska syn på den kinesiska kalendern nu
Alltså vildingen därinne börjar komma åt mina revben, inte det minsta skönt. Trycker neråt som bara den också. Ibland trycks det ut nåt vasst (eller det känns så för huden är så tunn) som ett knä eller nåt. I övrigt har jag fått igen illamåendet så har tagit med mina Lergigan på jobbet idag. Igår fick jag lägga mig en stund. Antar att hormonpåslaget gör att jag blir illamående igen. Om tre veckor är det dags för mitt TUL så ska vi se hur stor han är därinne. Eftersom bm nu är tillräckligt orolig för att remittera mig till ett.
Känner igen känslan, ibland speciellt när jag ligger på sidan så kan det komma vassa bebiskroppsdelar som trycket till ordentligt i magen. Häftig känsla men kan även göra ONT!
Vilken vecka är du i? Mår inte illa längre men kaskadspydde igår kväll igen. Börjar tröttna på det
Hoppas allt ser bra ut på TUL
Alltså vildingen därinne börjar komma åt mina revben, inte det minsta skönt. Trycker neråt som bara den också. Ibland trycks det ut nåt vasst (eller det känns så för huden är så tunn) som ett knä eller nåt. I övrigt har jag fått igen illamåendet så har tagit med mina Lergigan på jobbet idag. Igår fick jag lägga mig en stund. Antar att hormonpåslaget gör att jag blir illamående igen. Om tre veckor är det dags för mitt TUL så ska vi se hur stor han är därinne. Eftersom bm nu är tillräckligt orolig för att remittera mig till ett.
Du förstörde min magiska syn på den kinesiska kalendern nu
Lider mer er som fortfarande/igen mår illa/spyr, fy f-n vad det styr ens vardag.
Igår styrde mina hemorrojder min vardag genom att bli dubbelt så många och ilsket svullna. Sved som och jag fick varva mellan att ligga "på mage" (massor med kuddar under bröst och höfter så magen fick hänga fritt) och ligga på sida medan jag sprang och smorde in mig konstant med min receptfria kräm. Tråkigt och surt, men idag känns det nästan helt bra igen. D.v.s. det är normal mängd igen och det svider inte.
Och min stackars partner led när han inte kunde hjälpa mig, kom hem efter jobbet med en vild chokladkaka som hoppat på honom på vägen hem förbi Ica.
Sådär! Bilden är tagen v28+1 så för ungefär en vecka sen. Så liten är jag väl inte? Jag var mindre förra gången vid samma tidpunkt.
Sådär! Bilden är tagen v28+1 så för ungefär en vecka sen. Så liten är jag väl inte? Jag var mindre förra gången vid samma tidpunkt.
Jag kan bidra med en bild på min mage. Nu med 35 veckor avklarade idag!
Det känns som att den har sjunkit ned lite, även om jag fortfarande får rejäla ninjasparkar i revbenen ibland.
Så kul med magbilder, tycker det är så fint
Ska försöka lägga in en bild när jag sitter vid datorn