December:
6/12 - Karolajna, andra barnet, flicka
7/12 - cute_beast, första barnet
13/12 - LillaMy84, tredje barnet
15/12 - Solvind, andra barnet
17/12 - et_flickan, första barnet
Januari:
16/1 - *gotlandsrusset*, andra barnet, flicka.
16/1 - supersonic 28 år, andra barnet
18/1 - trixan, första barnet, pojke
20/1 - MEJ84, första barnet
20/1 - malumbub, första barnet
25/1 - Atiksa, första barnet
28/1 - Lady_A 31 år, första barnet, tjej
Februari:
5/2 - Safir, första barnet
9/2 - amk, första barnet
10/2 - megin, första barnet
12/2 - Halali, första barnet
22/2 - Hera_ 30 år, första barnet
?/2 - Ariane, andra barnet
24 /2 - Pilo, andra barnet, RUL tror en lillasyster
26/2 - Glittra, andra barne
28/2 - Chardonnay, första barnet RUL sa tjej
--------------------------------------------------------
@*Gotlandsrusset* Ja, tack
Känns bara som en är en stor energitjuv just nu. För orken för nånting är ju minimal. Sparar allt för att vara en mamma som orkar leka. Men känns i hjärtat när jag nu måste börja säga att jag inte orkar det ena eller det andra, som vi brukat göra förr.
Angående försäkringar vill jag bara be er läsa på. Vår son som föddes med LKG hade vi LF gravid +. Vi fick bara några 100 för extra dagar på bb. Men jag vet att TH, Folksam och IF har betalat ut iaf för LKG och annat. IF upp till 50 000.
Jag tänkte inte så mycket när jag tecknade, mest att det var bra att ha. Kändes väldigt snopet att just det man tecknade försäkringen för, att något oförutsett hände, då var något bolaget svor sig ifrån... Vet att det finns så mycket mer än LKG, för oss har allt gått bra, men mycket vabb, extra flaskor mm.
Vi har valt Folksam den här gången. Dom har låtit oss teckna Gabriel med vanlig barnförsäkring, vilket många andra bolag inte gör då LKG kan innebära mycket öronproblematik.
Begriper inte det här med försäkringar... Det man behöver dom för är "alltid" något som inte gäller.
Har så svårt att hitta något flicknamn jag fastnar för. Jag gillar Olivia, men det har barnprogrammet med grisen förstört för min man
men vi får se vem som kommer först