Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inga sammandragningar här..
Ibland undrar jag om jag verkligen är gravid..
Nån kanske bluffat hela RUL o allt för att sen bara "YOU'RE ON CANDID CAMERA..."
Aj aj aj vad min mage gör ont idag. Så fort jag rör mig hugger det till. Känns inte så mycket när jag ligger i soffan. Har även rätt mycket sammandragningar och har funderat både en och två gånger i fall jag skulle ringa förlossningen. Men det känns onödigt.
Bebis rör sig så den verkar det inte gå nån nöd på.
Men självklart är jag orolig. Har jätte hög smärttröskel efter alla år med diverse magproblem så vet jag inte hur ont nånting av det här ska göra.
Vart i magen gör det ont?
Gör de ont i magen eller utanpå? Bara när du rör dig? Vet inte vad det kan va, jag kände inte av när sonen fixerade sig. Dock har jag ont lite överallt i mellan åt. Men ger de sig om du ex duschar?Svårt att säga. Både ovanför naveln och neråt. Typ hela magen gör ont ibland, ibland långt ner och ibland över naveln.
En kompis till mig tror att bebis fixerat sig men det ska väl inte göra ont?
Gör de ont i magen eller utanpå? Bara när du rör dig? Vet inte vad det kan va, jag kände inte av när sonen fixerade sig. Dock har jag ont lite överallt i mellan åt. Men ger de sig om du ex duschar?
Smärtan kom tillbaka så jag ligger just nu inne på förlossningen. Tappen opåverkad men många och kraftiga sammandragningar. De ville inte låta mig åka hem.
Fått bricanyl och kortison.
Puh. Tur jag litade på min magkänsla alltså.
Smärtan kom tillbaka så jag ligger just nu inne på förlossningen. Tappen opåverkad men många och kraftiga sammandragningar. De ville inte låta mig åka hem.
Hoppas allt går bra! ❤ Men skönt att det tas på allvar.Smärtan kom tillbaka så jag ligger just nu inne på förlossningen. Tappen opåverkad men många och kraftiga sammandragningar. De ville inte låta mig åka hem.
Inte sovit en blund. Typiskt mig när jag ligger inlagd på sjukhus. Fått två bricanyl sprutor i benet hittills vilket stoppar sd nästan direkt. Det gör dock ont i magen fortfarande.
Det är antagligen en infektion som ställer till det med sd. Väntar på fler provsvar och en antibiotikakur.
Inte sovit en blund. Typiskt mig när jag ligger inlagd på sjukhus. Fått två bricanyl sprutor i benet hittills vilket stoppar sd nästan direkt. Det gör dock ont i magen fortfarande.
Det är antagligen en infektion som ställer till det med sd. Väntar på fler provsvar och en antibiotikakur.
Samma här @et_flickanHåller tummarna för er och hoppas allt blir bra!
Har fått bytta avdelning. Behövde inte ligga på förlossningen längre. Fick en tv! och min underbara klippa till partner vägrar lämna min sida. Han sover gärna på en stol i natt men jag hoppas få åka hem efter sista sprutan om 7 h.
Har vanliga, ofarliga sd nu och de kommer inte alls lika ofta. Smärtan i magen är dessutom borta också. Så jag vill hem. Skulle läget ändras innan dess stannar jag självklart kvar då vi dessutom har 9 mil hit men sömnbrist kan väl knappast vara bra heller tycker jag.
Kan absolut bli ett par besök till spec mödravården efter det här enligt första läkaren. Väntar dock på ronden och vad den nya läkaren säger.
Är så glad att jag slutade vara så ruskigt egen och åkte in. Hellre nån dag på sjukhus än 9 veckor på sjukhus.
Är det inte bricanylen som gör att du inte kan sova då?