Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tusan vad det verkar vara på gång för alla
Vilka är det som ska ha i feb?
Så jag inte känner mig ensam kvar
Här rullar allt på och bebis är så himla aktiv o det är bara såå häftigt o känna en rumpa, fot komma "ut" helt plötsligt
När man fått sova 4+3 timmar
Nu ligger jag i ett bad medans bebis sover på far sin
Japp det är jag. Men är inte beräknad fören 28/2 så jag är helt säker på att det blir dem 14/3... tycker den kan komma nu.Inte då! Bf 24/2 Men sonen kom 38+1, men vi får se hur länge skrutt vill vara kvar.
V 35 idag. Det bökar hit och dit i magen och fogarna bråkar. @Chardonnay tillhör väll också februarigänget?
Jag är beräknad till 25/2 så det är ett tag kvar. Jobbar till 17/2. Just idag känner jag mig trött och sliten, men oftast mår jag helt ok.Vad tusan vad det verkar vara på gång för alla
Vilka är det som ska ha i feb?
Så jag inte känner mig ensam kvar
Här rullar allt på och bebis är så himla aktiv o det är bara såå häftigt o känna en rumpa, fot komma "ut" helt plötsligt
Åh vad tråkigt. vi vill att din bebis ska komma nu!Den här dagen har bjudit på stort antiklimax. När vi kom till förlossningen så blev jag uppkopplad på ctg, fick ligga nästan en timme då bebis somnade mitt i så vi var tvungna att väcka honom med kall saft. Sen ville barnmorskan konstatera vattenavgång, bara det att då kom det ingenting och hon tyckte att det kommit för lite i bindan jag hade på mig. Så vi åkte hem igen. Jag har rejäla sammandragningar lågt ner i magen som gör ont, men de ha är inte blivit värre eller fler under dagen. Och det skvimpar lite vatten, men inte på långa vägar lika mycket som i natt. Så nu är det bara att vänta och se vad som händer..
Men åå.Den här dagen har bjudit på stort antiklimax. När vi kom till förlossningen så blev jag uppkopplad på ctg, fick ligga nästan en timme då bebis somnade mitt i så vi var tvungna att väcka honom med kall saft. Sen ville barnmorskan konstatera vattenavgång, bara det att då kom det ingenting och hon tyckte att det kommit för lite i bindan jag hade på mig. Så vi åkte hem igen. Jag har rejäla sammandragningar lågt ner i magen som gör ont, men de ha är inte blivit värre eller fler under dagen. Och det skvimpar lite vatten, men inte på långa vägar lika mycket som i natt. Så nu är det bara att vänta och se vad som händer..
Den här dagen har bjudit på stort antiklimax. När vi kom till förlossningen så blev jag uppkopplad på ctg, fick ligga nästan en timme då bebis somnade mitt i så vi var tvungna att väcka honom med kall saft. Sen ville barnmorskan konstatera vattenavgång, bara det att då kom det ingenting och hon tyckte att det kommit för lite i bindan jag hade på mig. Så vi åkte hem igen. Jag har rejäla sammandragningar lågt ner i magen som gör ont, men de ha är inte blivit värre eller fler under dagen. Och det skvimpar lite vatten, men inte på långa vägar lika mycket som i natt. Så nu är det bara att vänta och se vad som händer..
Den här dagen har bjudit på stort antiklimax. När vi kom till förlossningen så blev jag uppkopplad på ctg, fick ligga nästan en timme då bebis somnade mitt i så vi var tvungna att väcka honom med kall saft. Sen ville barnmorskan konstatera vattenavgång, bara det att då kom det ingenting och hon tyckte att det kommit för lite i bindan jag hade på mig. Så vi åkte hem igen. Jag har rejäla sammandragningar lågt ner i magen som gör ont, men de ha är inte blivit värre eller fler under dagen. Och det skvimpar lite vatten, men inte på långa vägar lika mycket som i natt. Så nu är det bara att vänta och se vad som händer..
Jag är beräknad till 25/2 så det är ett tag kvar. Jobbar till 17/2. Just idag känner jag mig trött och sliten, men oftast mår jag helt ok.
Jag sover bra och har inga förvärkar, men Har börjat få lite sammandragningar och ont i bäckenet om jag rör mig för mycket. Köpte ett par nya vinterskor från Sorel och de är jättevarma och sköna, men så tunga att det känns som om jag går omkring med vikter på fötternaKanske vi åker in samtidigt då, på olika håll
Jag är också bara trött just nu. Svårt att sova när jag har möjlighet, och känt av förvärkar då och då nu.
eller hur.. Sambon låg rätt långt upp på shitlist(för att han inte bankade vett i skallen på mig när jag plussade lite oväntat) och jag undrade helt ärligt hur i hela friden jag kunnat få för mig att göra om det, inte bara en, utan två gånger (!!)Heja bebisarna, kom nu
Smått avundsjuk på er som ska föda barn. Tänker tillbaka å minns bara lycka (hjärnan är rolig, just där och då sa jag nog tusen gånger att jag va dum i huvudet som födde barn igen)
Kanske vi åker in samtidigt då, på olika håll
Jag är också bara trött just nu. Svårt att sova när jag har möjlighet, och känt av förvärkar då och då nu.
eller hur.. Sambon låg rätt långt upp på shitlist(för att han inte bankade vett i skallen på mig när jag plussade lite oväntat) och jag undrade helt ärligt hur i hela friden jag kunnat få för mig att göra om det, inte bara en, utan två gånger (!!)
.. och nu går tankarna redan på övertalningskampanj om en fyra
Om mamma inte är här måste jag meddela stallet och kattvakten, men i övrigt kan folk få reda på det när vi vill. Även svärmor. Är jag elak då? (Alltså just när det gäller svärföräldrarna.)
Har din sambo en såpass dålig relation till sina föräldrar att han inte vill berätta på samma sätt för sina föräldrar som du vill berätta för din mamma(dina föräldrar)?