Jag har aldrig riktigt fattat om man får ta emot besök på BB men det får man alltså?
(Inte för att jag tror vi kommer vilja få besök där men bra o veta)
Eller är det kanske olika på olika BB?
På BB hos mig får man i a f inte ta emot besök.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har aldrig riktigt fattat om man får ta emot besök på BB men det får man alltså?
(Inte för att jag tror vi kommer vilja få besök där men bra o veta)
Eller är det kanske olika på olika BB?
Samma här, vecka 33 och har gått upp 16kg. Inte konstigt att det jag känner mig "lite" osmidig.10 kilo lät som en dröm, här är vi 4 kilo från 20 och har 7 veckor kvar
Typ så.Hej korvfingrar, pingvingång med lätt bakåtlut och onda vader. Nu är det verkligen inte roligt längre
Vi har inte fixat babyskydd än, funderar på att hyra från NTF men har inte kollat upp det så noga ännu. Faderskapsbeviset har vi också kvar, ska påminna sambon om att ringa.
Behöver även se över vad som mer kan behövas samt tvätta lite kläder och filtar.
Har fortfarande inte bestämt mig för vilken skötväska jag vill ha, helt omöjligt att ta ett beslut
Samma här, vecka 33 och har gått upp 16kg. Inte konstigt att det jag känner mig "lite" osmidig.
@malumbub den turen hade jag med vagn, fick köpa en nästan ny väldigt billigt av en kompis. Kan med gott samvete byta efter en kort tid om jag känner att det är en annan variant jag hellre vill ha.
Om du vet vilken väska du vill ha så har du ju en bra anledning att köpa en, är väl viktigt att mannen får möjlighet att ha ordning på jobbet
Trodde nått var på gång inatt. Mensvärk som kom och gick (och höll mig vaken) mellan 3-5
Vakna nu så de gick ju över då
Åh vad drygt! Vet hur det är, gick över 9 dagar med första Men jag hade varken förvärkar eller sammandragningar så jag trodde jag skulle missa allt och började googla på hur värkar skulle kännas
Min mage är som en stor uppsvälld ballong. När jag rör mig känns det som att huden ska spricka. gått in i vecka 28 nu och antar att allt där inne växer med rasande fart just nu. Ligger i sängen och grinar över att jag inte kommer kunna jobba idag i det här skicket.
Tack det är säkert så som du säger ❤Mellan v 28-32 gör magen/bebisen en riktig spurt i växt Så det är inte konstigt att du känner dig sprickfärdig
Tack det är säkert så som du säger ❤
Såg att det står så i min app också nu. jag som hade hoppats på att det skulle ge sig till i morgon får räkna med några fler veckor alltså....Min app säger det iaf och tycker det har stämt bra på mig är i v 33+3 nu och det är inte riktigt lika spänt
Såg att det står så i min app också nu. jag som hade hoppats på att det skulle ge sig till i morgon får räkna med några fler veckor alltså....
Jag vägde typ 106-108 i början av året. Gick ner till 104-106 nånstans när hormonerna kickade igång. Gick upp till 109 över natt när jag blev gravid. Vägde 108,5 i måndags. Ska bli intressant med utvecklingen de sista veckorna.