Din kompis och familjeliv har samma tips Tack, har en bitring i kylen nu!
Haha, kan vara därifrån hon fått det kanske.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din kompis och familjeliv har samma tips Tack, har en bitring i kylen nu!
Det finns ssk bitringar med vätska i som är avsedda att lindra vid tandsprickning. De vanliga håller sig tyvärr inte kalla ssk länge (och blir inte så kalla heller).Din kompis och familjeliv har samma tips Tack, har en bitring i kylen nu!
Tokvarmt här! Googlar på spädbarn och värme (vi har världens varmaste lägenhet dessutom, ännu något som hade varit bra med att flytta) och jobbar på att få i mig vätska ordentligt själv.
V har hittat vokaler ordentligt nu och pratar massor. Låter stundtals lite gnälligt men är bara prat.
@Saigon Har en sån vattenfylld som jag inte förstått mig på, men igår kom den ju till användning!
Annars verkar han lite kryare nu. Igår jobbade jag men han hade sovit ett par timmar i traktorn efter middagen och sedan somnat för natten efter en timmes kinkighet. Vi klev upp 9 imorse, 10 somnade han om och sover än. Hoppas allt sussande är ett sätt för kroppen att repa sig. Sover helst på mage numera.
Idag har vi hittat en riktigt rolig aktivitet: att titta på golfare som gör sina utslag. Å vad hon skrattade åt dem. Hoppas inte att de tyckte att hon störde
Min busiga lilla unge blev förresten 6 mån igår. Vart tog den tiden vägen?
Min busiga lilla unge blev förresten 6 mån igår. Vart tog den tiden vägen?
Vad tiden går!
Imorgon blir min tre månader och det ska vi fira med BVC-besök. Jag har fått för mig att det är daga för sprutor då, nån som vet om det stämmer? Jag orkar inte resa mig ur soffan o leta rätt på boken