Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Imogen
Om jag räknar enkelt på familjelivs hemsida får du 28/1 på en helt vanlig cykel à la 28 dagar, räknar jag på 34 dagar får du 3/2 Räknat på 24/4 som din senaste mens.
7/2 - Amk, 27 år, första barnet.
Så var jag också med här, spännande! Vi har precis fått ett plus, så vi är tidigt ute.
Så var jag också med här, spännande! Vi har precis fått ett plus, så vi är tidigt ute.
Skönt att höra! Jag känner inte riktigt igen mig själv, men samtidigt är det betryggande att graviditeten känns rent fysiskt. Mentalt är vi rätt förvirrade än, framförallt min man verkar ha svårt att ta in vad som händer. När vi pratade om att bebisen kommer i februari sade han att det var jättesnart- vi har ju massor att förbereda! När jag frågade vad han syftade på började han nämna saker som:@Amk Jag tycker att det låter som alldeles typiskt graviditetsmående Helt underbart men skitjobbigt på samma gång
Mvh Miks
Vad kul! Välkommen @miiiiiiia !
Jag tror du kan vara lugn! Alla mår ju inte illa och det är ju inget konstigt med det! Jag har inte heller mått illa något. Har egentligen bara bröst som är större och gör ont som enda symtom
Mvh Miks