Åh stackars dej! Skönt att bebisarna mår bra iallafall!Nu har jag blivit sjukskriven 100 % i en månad pga massa olika komplikationer. Jag har blött hela graviditeten från och till, nu har jag fått en cysta på ena äggstocken, har blodhärdar runt fostersäckarna och fri vätska i buken. Sen har jag enorma kramper och smärtor från livmodern men det är från min sjukdom endometrios så nu är ordinationen vila, vila och åter vila för att bebisarna ska stanna kvar så länge som möjligt. Detta har inte varit någon rolig graviditet och det lär bli den enda graviditeten jag går igenom, så jag är glad att det kommer två små bebisar ur det. Vi vill ju ändå ha två barn =)
Det som känns lite tråkigt är att jag hann med två dagar på det nya jobbet innan jag fick gå hem. Det är lite pinsamt, men som tur är verkar chefen vara väldigt förstående. Jag tror inte jag lär komma tillbaka till jobbet förrän efter mammaledigheten för jag lär nog bli fortsatt sjukskriven grav ut.
Nu har jag i alla fall tid att sitta på ebay och tradera och shoppa lite smått och gott till de små =) Man måste se något positivt med det hela!! =)
Jag tyckte att det var skittråkigt att vara sjukskriven förra graviditeten. Jag lärde mig att virka via youtube och gjorde ett par amigurumis. Ett tips kanske
Mvh Miks