Sv: Vinterföräldrar 2012/2013
Tack för era ord. Jag ringde faktist till chefen,jag han säga "Hej",sen fullkommligt bröt jag ihop...
så jag har väll tillbringat en halvtimme med att sitta och storböla i telefonen.
Vi sa så att jag är hemma tills på Onsdag,träffar läkare,sen får vi se därefter. Jag lär ju få nånting så jag kan få sova,för det här håller inte.
Jag sa att jag kommer gå ut på vägen och ställa mig framför en bil snart,att jag bryter ihop fullständigt,för det är så det känns.
Tack och lov så har jag världens bästa chef (har jag sagt förut) så h*n tog sig tid och pratade med mig,peppade mig,och sa att h*n förstår precis hur jag känner mig/mår då h*n jobbat innom militären tidigare och sett hur sömnbrist påverkat människor,och h*n sa att alla mina tankar/känslor var helt normalt för just sömnbrist. Kändes massa mycket bättre efter att vi pratat,jag känner mig inte längre som nått förslöat pack som inte "VILL" jobba,utan jag känner att jag måste faktist tänka på mig och barnet,och måste kunna få börja sova först och främst.
Ringde även sen till min arbetsplats och pratade med dom mest för att verkligen berätta att det INTE är dom som tröttar ut mig,utan att det beror på min kropp som säger stop,och att jag fortfarande tycker om dom lika mycket som alltid typ,även fast jag jobbat lite si och så på slutet,bröt ihop igen bara för att dom är så snälla och förstående,dom sa att dom saknade mig,och att dom har tyckt jag sett helt färdig ut en lång tid så det var jättebra att jag tagit tag i det här nu för min och bebis skull,dom skulle fixa personal till mina pass denna vecka.
Alla människor är så fina och underbara och förstående,känner mig nästan bortskämmd över att jag har så bra människor runt omkring mig,som verkligen förstår. Ska köpa något riktigt fint och personligt åt dom sen i present när jag går hem med grav.pengen för att verkligen visa min uppskattning. Önskar att alla människor vore lika fina som dessa.
Ska se i fall jag har några sparade semesterdagar så jag kan ta semester nu för mån-tis-ons,sen är tors min lediga dag. Har för mig att jag sparade några dagar för att kunna vara ledig runt jul när jag planerade årets semestrar i våras innan vi visste om lillen,nu blir jag ju hemma över jul igen,och vi lär använda alla våra semesterdagar,vi kan inte välja att få ut dom i pengar istället,så kan passa på att ta dom nu då kanske.
Om jag kanske sen får något mirakelmedel hos läkaren så kan jag mao sova hela onsdag och torsdag,sen blir det förhoppningsvis att jobba på fre-lör-sön,bara jag får EN natt med sammanhängande sömn så skulle jag vara fit for fight igen,för kroppen är som sagt MYCKET bättre,är bara sömnbristen som ställer till det så förbannat.
Jag trodde aldrig,i min vildaste fantasi,att sömnbrist kan orsaka att man mår så fruktandsvärt dåligt.