Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
trazel; skrev:Zody: Hoppas att allt är bra. Det är det säkert! Läkarna på spec. MVC är ju betydligt bättre än de flesta andra. De brukar både vara humana och trevliga.
Jag hoppas det jag med, för SD har börjat göra ont trots att jag tar det lugnt och nu när jag bara ligger på soffan så har jag fått ett par stycken som känts rejält.
Jag tror nog läkaren kommer vara kanon, men oron finns där ändå. Har hört talas om folk med plågsamma foglossningar, brutala kräkningar eller mängder med sammandragningar som bara fått ett "en graviditet är ingen sjukdom" slängt i ansiktet. Men det ska jag väl slippa hoppas jag
Nisse, vi har köpt ett Britax Babysafe Plus II och tror vi kommer bli nöjda. 5-punktsbälte och hyfsat lätt, iaf i jämförelse med acta gracon som vi hade till storasyster.
Men usch, det skulle inte jag heller vilja! Du kan inte gå undan lite och försöka få prata lite i fred även om du är hos en vårdtagare? Jag har ingen aning om hur sånt där fungerar...
saint__anger: Härligt med bilder från UL! Jag skulle också vilja göra ett 3D, men jag är för snål...
Åh jätte härliga bilder!!
När vi var på ultraljud vecka 18 så fick vi också se i 3D, super häftigt!
Längtar till u-ljudet i vecka 30-33 för då lär man nog se de ännu tydligare!
Åh vad bra!
Vi ska nog vänta ett litet tag och se om barnens hus eller någon internetsida har erbjudande på dem framöver. Jag gillar Britax, är jättenöjd med vår Hi way och Two way till storan .