Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Usch vad jobbigt! Jag lider med dig! Efter två Missfall så vet jag vad du går igenom. Det är en väldigt klen tröst, men jag tyckte i alla fall att det var skönt att kroppen skötte sig genom att stöta bort ett foster som inte skulle vara livsdugligt.
Klart det känns jobbigt och vi båda är väldigt ledsna, samtidigt som man tänker på att det antagligen fanns en orsak till det. Ledsen är jag, får deppa nu och komma igen senare och hoppas på bättre lycka nästa gång.
Tack för alla styrkekramar!
Är ledig från jobbet ett par dagar nu så jag har tid på mig att hämta mig lkte i lugn och ro. Usch detta önskar jag ingen!
"Bra" att du kan tänka så iallafall,för det är ju faktist så det är,att det finns en orsak till det alltså. Men så surt att det kom så "sent",i v 12 var man ju ganska hoppfull att det går bra.
Lider med er och jag hoppas det går vägen nästa gång istället,och hoppas att du inte har allt för ont. Skönt med några dagar ledigt,ta hand om dig ordentligt nu. *kram*
Vad lustigt, då har vi säkert sprungit på varandra någon gång under dagen Och det där med att din mamma kallar dig tjockis; det är då du ska utnyttja dina gravidhormoner och börja storböla det borde få henne att sluta med sitt "gulliga skämt".
KL
Idag åkte jag och sambon och provkörde barnvagnar. Vi har bestämt oss för en Urban Jungle. Kom inte med några negativa åsikter om den nu så jag börjar vela igen Det enda jag saknar på den är att man inte kan vända sittdelen mot sig. Men med alla andra positiva egenskaper vagnen har så övervinner de.
Låter som foglossning.
Ajajaj, inte roligt.
Kände av fogarna lite grann igår efter att ha lyft tungt, men idag känns det bättre.
Det är inte bra att lyfta tungt när man är gravid, tänk på det. Du måste ta hand om dig!
Min foglossning har också blossat upp nu. Den hann aldrig riktigt försvinna från förra graviditeten. Efter två dagar "ensam" med sonen (dvs hans pappa har jobbat), så kan jag knappt stå raklång nu. Bara imorgon kvar, sen är han pappaledig torsdag-fredag och tar det tunga.
Även fast jag har försökt tänka på att inte lyfta i onödan så blir det ju ändå i och ur bilen, upp och ner från matstol och skötbord och så... Aja, det är bara en dag kvar, sen kan jag såsa igen (vilket verkligen behövs). Jag har dessutom kallat in mormor för imorgon eftermiddag efter inskolningen. Jag har redan insett att jag kommer må kasst då...
Jo det är nästan omöjligt att låta bli lyft när man redan har ett barn, det ska ju tröstas, lyftas i och ur bil osv.
Även fast min tjej snart är tre så bär jag henne ganska ofta.
Det var underbart att se den lilla inneboende i magen Det är först nu det känns "verkligt".
Tråkigt nog hade vi en totalt oengagerad tjej som gjorde ultraljudet och hon varken väckte bebis eller ansträngde sig att få till någon bild i huvudtaget.
Det går inte ens att tyda vad det är på bilderna och alla 3 är identiska.
Funderar på att göra ett ultraljud privat, för att jag vill se att bebis kan röra armar och ben. Sen vill jag gärna ha en bra bild, ligger ju bara i magen en gång.
Vad tycker ni? Är det onödigt att göra ett ultraljud till?
Var ni tvungna att betala för de tre bilderna också? När jag var på RUL med dottern fick jag med mig 6 bilder tror jag, men betalade bara för 3 eftersom hon inte tyckte att de andra tre var tillräckligt bra.. Hoppas att vi inte får samma tjej som ni tyvärr råkade ut för!
Linduzz, vad tråkigt att det inte gick vägen den här gången.
Vaknade av en fruktansvärd, hemsk kramp i vaden inatt. Läste här att det berodde på kalcium? Stämmer det? För isåfall är det något jag får börja med, för den smärtan var oliiidlig. Fick gå upp och gå en tjugo minuter innan det släppte.
En dag närmre ultraljudet. Spännande att se hur rätt jag räknat på NÄR jag är beräknad. Med Isaac trodde jag 22 december, fick datumet 29 december - sen så var han en duktig liten grabb och kom 1 januari .
Den här graviditeten har varit både lättare och tyngre hittills... lättare för att jag mår alldeles utmärkt, tyngre för att jag har min övermammiga son som klänger på mig konstant. Min mor kläckte ur sig att jag förtjänar en lugn liten tös efter min vilda och galna pojk och hon är inte den som är den, jobbat på förskola i en massa år så säger hon att ett barn är vild - så är hen det
Kropp & Själ Tre pass förra veckan och tre pass denna veckan - det känns faktiskt skönt att vara igång! Har bara kört korta pass, max 30 min, men det...
Hundavel & Ras Alltså jag håller med, men det hjälper ju inte om man inte tilltalas av raserna. TS vän verkar ju inte vilja ha golden och då kvittar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.