Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hjärtat tickade på fint! 130 slag/minut.
Måååånga tårar vart det,på tal om att hormonrubbning...
Först för att jag kände mig så dum som kom i "onödan" först,sen för att hon var så snäll och sa att det aldrig är i onödan när det handlar om graviditeter,och sen när jag fick höra hjärtljuden,var där kanske 10 min,och grät nog 9...
KL
Får man fråga hur mycket ni har gått upp hittills?
Jag är i vecka 20 nu och har redan gått upp ca 8 kg!! och vågen står inte still nu om man säger så..... Och då proppar jag inte i mig massa mat direkt (även om jag äter mer än innan jag blev gravid), utan äter när jag är hungrig. Om jag försöker äta mer sällan blir jag helt skakig och mår superdåligt. Hur tjock ska jag bli egentligen?
Känns så konstigt för jag har liksom stått på rätt konstant vikt senaste 5 åren, trots att jag i perioder vräkt i mig både godis och annat onyttigt.
Magen är dock inte enorm, när jag va på grupp 20 senaste veckan hade jag nog nästan den minsta magen. Jag kanske bara blir ovanligt massiv
Det låter lovande med din tidigare viktnedgång! Det här med att gå upp i vikt är verkligen det jag tycker är jobbigast med att vara gravid. Konstigt kanske, men har varit lätt ätstörd genom hela tonåren, och nu när jag äntligen mognat och landat på en "lagom" trivselvikt så ska vågen helt plötsligt skena Har som tur är en bra barnmorska som lugnar mig!