Ja det är ju det att komma ihåg ocksåDåså
Jag som är så hopplöst dålig på att komma ihåg att posta brev haha
Missminner mig kanske, men du har väl fler barn? Hur gjorde du de andra gångerna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är ju det att komma ihåg ocksåDåså
Jag som är så hopplöst dålig på att komma ihåg att posta brev haha
Stora sonen var så söt igår när de skulle sova Han sade godnatt till mig och sambon och sedan klappade han mig på magen och sade godnatt till lillasyster också
Ja här är det också hur kärleksfullt som helst Jag ser så mycket fram emot hennes reaktion och deras första möte. Så mycket kramar, pussar och längtan efter bebis. Älskade storasysterHär pussas det och kramas på magen massor. Hon vill pussa lillebror och krama lillebror. Pratar om hur hon ska krama lillebror sen och är noga med att förtydliga att man måste krama försiktigt
Halsbrännan är här igen Fy sjutton så otrevligt jag tyckeratt det är. Nästan i klass med illamåendet, som förövrigt också är kvar. Kräktes två gånger i fredags. Yey...
Men idag blev vi iaf äntligen klara med rummet vi har renoverat! Och därmed tillät jag mig själv att hämta in lådan med bebiskläder. "Tyvärr" har vi inte alls så mycket i 50-56-62 som jag trodde. Och en hel del är kortärmat eller har korta ben (dottern född i juli). Så det innebär shopping
Näe usch, både halsbränna & illamående hoppas det släpper snart!Halsbrännan är här igen Fy sjutton så otrevligt jag tyckeratt det är. Nästan i klass med illamåendet, som förövrigt också är kvar. Kräktes två gånger i fredags. Yey...
Men idag blev vi iaf äntligen klara med rummet vi har renoverat! Och därmed tillät jag mig själv att hämta in lådan med bebiskläder. "Tyvärr" har vi inte alls så mycket i 50-56-62 som jag trodde. Och en hel del är kortärmat eller har korta ben (dottern född i juli). Så det innebär shopping
Ja kombon är klart otrevlig! Sist älskade jag att vara gravid, var inte alls övertygad om.att jag ville att barnet skulle komma ut. Denna gång kan den inte komma ut fort nogNäe usch, både halsbränna & illamående hoppas det släpper snart!
Jag har ju visserligen kräkts en del men halsbränna har jag åtminstone sluppit...
Här är det tvärtom Jag tycker en del plagg ser så små ut att jag är tveksam om de kommer komma till användning alls, minns inte hur länge dottern hade 50... Å andra sidan är det ju väldigt mycket hud mot hud de första veckorna så då går det kanske inte åt så mycket kläderLider med dig som dragits med illamående alldeles för länge nu! Fy!!
Jag är klar med det mesta i stl 50 nu. Har gjort någon enstaka body och byxa i stl 44. Dottern visste vi ju var liten, gjorde många UL, men körde bara stl 50 ändå och det ångrade jag, det var på tok för stort! Nu har vi inte lika bra koll. Sist hos bm dippade kurvan på sf-mått neråt men det säger ju inte så mkt men indikerar väl iaf inte på någon jättebebis. Nytt BM-besök imorgon så får se hur det ser ut.
När jag hade sökt för dottern så ringde jag och bad om svar. Fick svar direkt i telefonen och kunde även tidigarelägga starten..Vad irriterande det är att försäkringskassan tar sådan vansinnigt lång tid på sig att ge besked. Vill ju få klart allt med graviditetspenning så jag säkert vet att jag får det.
Då ska jag göra det, blir bara stressad av att inte ha bekräftat att jag kan gå hem när jag har tänkt.När jag hade sökt för dottern så ringde jag och bad om svar. Fick svar direkt i telefonen och kunde även tidigarelägga starten..
Men varför vill du vara tillsammans med en sån människa?Jobbigt med både halsbränna och illamående @superstar Hoppas det går över snart.
Blev så less och sur på sambon idag för att jag är så trött på att han inte kan tänka själv någon gång. Att han som jobbar kväll kanske kunde ta barnen till skolan på morgonen så jag (som jobbar dag) slapp stressa röven av mig innan jobbet. Utan att jag måste be om det varje gång.
Eller att han kunde ta sig till affären och köpa mjölk som varit slut i tre dgr, istället för att bara sitta och glo på serier tills han ska åka till jobbet. Eller komma ihåg att ge hunden mat vilket var det som fick det att rinna över idag. Men istället för att lyssna och försöka förstå så var det bara jag som var orättvis och yada yada yada. Kul att komma hem från jobbet, trött och med ont i rygg och ben efter att ha gått överallt idag. Men nej, han lade sig sov istället tills han åkte till jobbet. Så blev bråk, han åkte och jag ska försöka hålla mig glad för barnen. Jippie...