Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag minns när jag var yngre, typ tonåring, och jag tänkte på det här med barn (som jag absolut inte skulle ha) så var det att om man nu ändå har en unge så måste man åtminstone klä den med en lurvig overall med öronJag sorterade och fotade kläder urvuxna sturlekar idag - tillsammans med en mycket hjälpsam lilla A
Visa bifogad fil 19022
Vi får väl seJag vet inte , det ser mörkt ut för mig! Men andas inte ut för att du pratar normalt än, vänta tills dina börjar tappa sina mjölkisar och få permanentisar och tills du får den där lilla sladdisen (-is där med! )..!
Jag skulle förmodligen inte överleva mentalt utan projekten. Men ja, alltid när jag ser på mitt liv med lite perspektiv några år senare så undrar jag hur jag tänkte och hur jag fick ihop det. Och det är typ från 5 års ålderBlåbär kan jag!
Jag blir smått svettig av storleken på dina projekt! Våra är mer av storleken ”sätt upp barngrind vid trappan” (påbörjat! = packat upp grinden ut kartongen så att lilla A kan åla dit och äta upp skruvarna )
Och blåbär är gott!Blåbär kan jag!
Jag blir smått svettig av storleken på dina projekt! Våra är mer av storleken ”sätt upp barngrind vid trappan” (påbörjat! = packat upp grinden ut kartongen så att lilla A kan åla dit och äta upp skruvarna )
Haha älskar era låt versioner!
Känner att jag helt klart haft för dålig fantasi på den fronten hittills, de måste vi ändra på! Inte alls kört nån särskild melodi på låtarna utan helt hittepå
Ni har ju tagit sjungandet till en helt annan nivå!
Jag mest bara sjunger egenkomponerade melodier om vad vi gör/ska göra
Jag minns när jag var yngre, typ tonåring, och jag tänkte på det här med barn (som jag absolut inte skulle ha) så var det att om man nu ändå har en unge så måste man åtminstone klä den med en lurvig overall med öron
Tyvärr har jag inte uppfyllt det än! Men stora barnet har en enhörningsoverall så det känns rätt ok ändå.
Vilken storlek använder ni nu?
Vi har bvc idag för 8-månaderskoll men nu vid 04 hade M 39.9 i feber. Inga andra symptom än.
Hur gör man? Stannar man hemma eller åker man dit?
Vi får väl se
Om det nu blir ett tredje barn så får jag väl kalla den för sladden
Jag skulle förmodligen inte överleva mentalt utan projekten. Men ja, alltid när jag ser på mitt liv med lite perspektiv några år senare så undrar jag hur jag tänkte och hur jag fick ihop det. Och det är typ från 5 års ålder
Åh men såna små projekt är det inte jag som gör, det hade inte blivit gjort förrän det var ruggigt nära ett tillbud
Här fyller vi tiden med ideella uppdrag och egenutbildningsprojekt .
Korrigerar mig själv, tittar i kalendern och inser att med start på torsdag ska vi klara av sju olika vårdbesök (för tre barn och en katt, för allt mellan standard-bvc-besök till operation (av katten)) på två veckor - så DET är vad vi fyller vår tid med
För nåt år sen hade vi besök av en förskolebekant (som har ett lugnt barn och därför skippat trappgrind nerifrån) som lite utbildande berättade för mig att om barn kan ta sig upp så kan dom ta sig ner själva jag visste inte riktigt vad jag skulle svara då men jag har under tiden därefter samlat på mig en hög lämpliga svar.Som du hör är vi nära tillbud, kan han åla till kartongen kan han naturligtvis åla till trappan också
Kan vi hyra in dig när vi har köpt hus? Praktiska projekt går seeegt här (men vi kanske ska skylla det på den för lilla storleken då ). Här fyller vi tiden med ideella uppdrag och egenutbildningsprojekt .
Hon sover faktiskt inte så mycket mer än vanligt. Men vi stannade hemma, tänkte mest på att det är dumt att smitta andra som kanske påverkas mer av att bli sjuka.Är hon inte trött med så mycket feber? Då skulle jag stannat hemma (men det kanske ät för sent med svar nu!).
Den har horn, öron, pannlugg, ögon och en muleViktigare frågan: har enhörningsoverallen horn? Annars blir det poängavdrag jämfört med öron!
Nu använder vi (lilla A då, jag är inte tillräckligt slimmad ) 74-80. Jag jublar för varje ny storlek han växer i för vi förvarar en hel del i strl 86-116 (och lite i 122-134 som inte passar femåringens smak och lite i 140+ som någon förhoppningsvis ska vilja ha sedan)
Men varför ska de ligga på rygg?Idag har vi börjat på babyrytmik. Alla bebisar låg snällt på rygg utom min
Idag har vi börjat på babyrytmik. Alla bebisar låg snällt på rygg utom min