Tror inte alls att barnen tar skada av det utan som du säger. Inte så stor skillnad mor bärandet egentligen. Tror att det som gör att det känns fel är att det är sådan tabu på att vända barn tidigt. Då man inte alls ser lika bra.
Men hon är väldigt nöjd. 6 mån besiktning idag. Idag har verkligen allt gått fel! Jag har knappt sovit i natt, vet inte varför. Upp med barnen, tappat all rutin på effektiva morgnar med barn.
In i bilen efter att ha fått i vilddjuren frukost. Lyckas inte få ihop vagnen så typ trycker in den halvt ihopvikt
den fick precis plats.
Är sen redan här. Kastar mig in efter kaffet och ser att man frukost fortfarande står på bordet. Har vart fullt upp hela morgonen. Jag har verkligen inte hunnit. Har rotat fram regnkläder och jackor. Hittade knappt något. En gamal sliten regnkappa från försvaret fick bli Ronjas regnskydd. Det var allt jag hittade
På vägen dit, traktor som inte går att köra om. Sedan strular tågöverfarten som vanligt. Ännu senare.
Ringer Bvc/vc då jag kommer på att jag faktiskt inte vet om jag ska ned i hamnen eller in till stan. Om sommaruppehållet har slutat eller ej. Bvc svarar inte får ringa Vc. Ska in till stan. Men blir bara 15min sen.
69cm och 8905g
Visa bifogad fil 18269