Halvöppna iallafall, riktigt lurigt ibland att veta om han sover eller inte
Så lika ni är, för övrigt!
Haha. Ja i vissa vinklar Ronja är dock mer lik mig medan Havanna är mer lik sambon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Halvöppna iallafall, riktigt lurigt ibland att veta om han sover eller inte
Så lika ni är, för övrigt!
Inte provat nu men tidigare utan framgång, tyvärr. Nu har han i alla fall slumrat i bilen i snart två timmar, bättre än inget även om han sover ganska ytligt...Testat barnvagnen över mattkant/tröskel?
Sällar mig till skaran som stoppar ungen i bilen när han inte vill sova... Han har i princip skrikit konstant idag, och vill nu varken ha mat, bli buren/vaggad, bli rapad eller blir hjälpt av pysventil. Vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till, sambon har haft honom större delen av dagen för jag får ärligt talat hjärtklappning av att vara i närheten när han skriker sig helt röd och svettig
Än mindre vet jag hur jag ska klara mig ensam imorgon när det är dags för sambon att jobba igen...
Sover era barn med öppna ögon?
Vi gör det till och från, inte vara i ska precis somna läget utan efter 1h djupsömn sover man fortfarande med öppna ögon (ibland) Visa bifogad fil 12470
Tack vet liksom inte hur vi ska tackla det här.. är det en fas? Är det kolik? Är han sjuk på något annat vis? Dvs ska vi vänta ut eller börja experimentera med att byta ersättning och flaskor igen..Fy, du har mitt medlidande. Hoppas på en bättre dag för er imorgon.
Tack vet liksom inte hur vi ska tackla det här.. är det en fas? Är det kolik? Är han sjuk på något annat vis? Dvs ska vi vänta ut eller börja experimentera med att byta ersättning och flaskor igen..
Vi kom iaf hem och han var superglad i sin babysitter en stund, har börjat upptäcka händerna och satt och kikade på dom.
Sen fick han flaska och det går bra tills han slutar äta och börjar slumra = börjar gny. Rapar ett par gånger, och sen gallskrik. Sen får man bära, rapa, äta några slurkar u.der nästan konstant gallskrik, i ett kolmörkt rum tills han somnar tillslut...
Nu har han somnat på mitt bröst, hoppas han sover genom kvällen nu.
Vi använder byxor i 56 och 62 och några bodysar i 56 men mest i 62. Han är 60 cm lång och väger 5,7 kgVilken storlek har era bebisar nu? Och hur gamla är dom? Det mesta i 56 sitter fortfarande bra på vår tjej (6 veckor imorgon) men jag har fått så mkt fint i 62 så funderar på att börja smygstarta med det fast det nog är lite stort
Sover era barn med öppna ögon?
Vi gör det till och från, inte vara i ska precis somna läget utan efter 1h djupsömn sover man fortfarande med öppna ögon (ibland) Visa bifogad fil 12470
Vi använder byxor i 56 och 62 och några bodysar i 56 men mest i 62. Han är 60 cm lång och väger 5,7 kg
Här sovs det med öppna ögon i den ytliga sömnen. Bra för då vet man när han kommit förbi det och man troligtvis kan lägga ner han hehe .
Ditt hår är förövrigt grymt snyggt.
Vet inte än, funderar på att ringa imorgon, för orkar nog inte vänta till nästa besök på torsdag.Låter nästan som kolik. Eller kvällsoro? Eller en kombination? Vad säger BVC?
Samma här! Knarkar bebisfilmer och bilder på Instagram. Har aldrig gillat bebisar innanJag har aldrig förstått varför bebisar skulle vara söta, men nu älskar jag alla bebisar jag ser haha. Helt otroligt vad kroppen och hjärnan ställt om sig!
Vet inte än, funderar på att ringa imorgon, för orkar nog inte vänta till nästa besök på torsdag.
Ja, det känns ju lite som kvällsoro, förutom att det är samma sak från morgon till kväll just nu. Kan ju förstås vara samma princip men förvärras av utvecklingssprånget. Eller magknip/kolik som också blir värre pga det...
Låter inte alls kul.Tack vet liksom inte hur vi ska tackla det här.. är det en fas? Är det kolik? Är han sjuk på något annat vis? Dvs ska vi vänta ut eller börja experimentera med att byta ersättning och flaskor igen..
Vi kom iaf hem och han var superglad i sin babysitter en stund, har börjat upptäcka händerna och satt och kikade på dom.
Sen fick han flaska och det går bra tills han slutar äta och börjar slumra = börjar gny. Rapar ett par gånger, och sen gallskrik. Sen får man bära, rapa, äta några slurkar u.der nästan konstant gallskrik, i ett kolmörkt rum tills han somnar tillslut...
Nu har han somnat på mitt bröst, hoppas han sover genom kvällen nu.
Intressant! Hade hon några andra symptom på mjölkproteinallergi (som jag antar att det rör sig om isf?) Fick ni mjölkfritt på recept?Låter inte alls kul.
Vår lilltös blev också väldigt gnällig och skrikig i samband med matning av ersättningen.
Bad BVC om att få prova mjölkfri ersättning.
Resultatet av det blev en nöjd bebis som inte fick magknip vid matning och som knappt fiser i jämförelse med när vi gav Semper (den för känsliga magar)
Nu när vi ger mjölkfritt behöver vi inte ge magdroppar eller lactulos
Intressant! Hade hon några andra symptom på mjölkproteinallergi (som jag antar att det rör sig om isf?) Fick ni mjölkfritt på recept?
Han har ju fisit mm hela tiden.sen bb men upplever det blivit värre när han inte äter nån bröstmjölk alls, dvs att den haft lite laxerande effekt, så då vet jag inte om det kan stämma. Men ska resonera lite med bvc, tack för tips!
Intressant! Hade hon några andra symptom på mjölkproteinallergi (som jag antar att det rör sig om isf?) Fick ni mjölkfritt på recept?
Han har ju fisit mm hela tiden.sen bb men upplever det blivit värre när han inte äter nån bröstmjölk alls, dvs att den haft lite laxerande effekt, så då vet jag inte om det kan stämma. Men ska resonera lite med bvc, tack för tips!