Sjuk känsla. Jag har vart helt off på sexfronten senaste månaderna. Men plötsligt är "jag" tillbaka igen.
Hur tidigt är det okej med sex
När man slutat blöda står det i mina papper.. och att det ska blöda i ca 6 veckor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sjuk känsla. Jag har vart helt off på sexfronten senaste månaderna. Men plötsligt är "jag" tillbaka igen.
Hur tidigt är det okej med sex
Jag blöder inte så mycketNär man slutat blöda står det i mina papper.. och att det ska blöda i ca 6 veckor.
Min saft blev inte bra förövrigt Den fick nån besk eftersmak så bara att kassera och börja om.
Jag som är så sugen på saft
Jag blöder inte så mycket
Vet att det dröjde ca 3v senast. Och då såklart med kondom.
Nu kommer det bli kondom här tills jag bestämt om jag ska sterilisera mig eller ej. Så det kommer inte göra någon skillnad
Alltså hörni, det här med amning - det dränerar mig! Bebisen ammar SÅ mycket och jag skojar inte, han blir tjockare för varje gång jag kollar på honom. Han kommer ju bli en sumobebis! Och jag försöker att dricka och dricka och dricka, men jag hinner inte alls med att dricka i samma takt som han ammar ur mig vätska. Det har resulterat i en vidrig migrän hela dagen idag. Vad gör man? Vad gör ni?
Jag har iofs nästan slutat blöda, tror det kan vara väldigt olika kommer iofs lite stötvis än, men har en känsla av att det är på upphällningen snart. Å andra sidan råkade jag känna lite därnere när jag duschade och skulle definitivt inte vara "redo" rent fysiskt än har inte vågat titta efter men gissar att jag inte riktigt ser likadan ut längre, även om jag bara sprack lite och känner mig trygg med att Bm visste vad hon gjorde när hon sydde ihop migNär man slutat blöda står det i mina papper.. och att det ska blöda i ca 6 veckor.
När man slutat blöda står det i mina papper.. och att det ska blöda i ca 6 veckor.
Skoja inte, amningshuvudvärken är inte att leka med! Jag har alltid en vattenflaska med mig i huset, och knaprar salta nötter för att tanka energi och (tänker jag mig) binda vätskan. Samtidigt har jag knappt känt mig hungrig sen bebis kom, vilket är svårt att kombinera med att äta ordentligt.Segt!
Alltså hörni, det här med amning - det dränerar mig! Bebisen ammar SÅ mycket och jag skojar inte, han blir tjockare för varje gång jag kollar på honom. Han kommer ju bli en sumobebis! Och jag försöker att dricka och dricka och dricka, men jag hinner inte alls med att dricka i samma takt som han ammar ur mig vätska. Det har resulterat i en vidrig migrän hela dagen idag. Vad gör man? Vad gör ni?
Nu har vi konstaterat att bebis har problem med magen. När vi tänkte efter så har skrikandet verkligen eskalerat och var inte längre någon tillfällighet.
Med hjälp av pysventil lyckades hon bajsa och det var så segt så segt! Förstår att hon haft det kämpigt
Jag provar att plocka bort mjölken från min mat med en gång, blir det bättre så är det ju lätt att testa med en provokation om det var det som ställde till det.
Men så nöjd hon varit ikväll, helt plötsligt kunde hon hänga hos sin pappa en längre stund
Det är så svårt när sånt här kommer smygandes för då vänjer man sig och reagerar inte lika lätt på att nåt är fel
6 veckor har jag aldrig blödit. 2 veckor kanske och sen lite avslag nån vecka till. Att blöda i 6 veckor hade gjort mig galenNär man slutat blöda står det i mina papper.. och att det ska blöda i ca 6 veckor.
Vi bytte till de vattenbaserade efter några dagarVad har ni fått för d-vitamin?
Kan vara pga dom om de är de vanliga oljebaserade med. Många bebisar har problem med dom.
Har hört detta förr, men inte förstått om det är alla oljebaserade som kan ge problem eller bara det märket man får från BVC? Funkar isf alla vattenbaserade bättre?Vad har ni fått för d-vitamin?
Kan vara pga dom om de är de vanliga oljebaserade med. Många bebisar har problem med dom.
Det är de oljebaserade som kan ge problem när bebis är liten. De vattenbaserade måste förvaras i kylskåp så de är lättare att glömma att ge.Har hört detta förr, men inte förstått om det är alla oljebaserade som kan ge problem eller bara det märket man får från BVC? Funkar isf alla vattenbaserade bättre?
Vi har kört med droppar från hälsokost då vi inte tyckte att det blev någon större skillnad på vattenbaserade vi fick av BVC.Har hört detta förr, men inte förstått om det är alla oljebaserade som kan ge problem eller bara det märket man får från BVC? Funkar isf alla vattenbaserade bättre?