@YaHilweh låter som en väldigt positiv upplevelse Och så härligt att eran tjeja äntligen är här (men jag skulle ju ha innan dig, så lite sur är jag )
Kl
Sambons son aka storebror pratar mycket om bebis ankomst nu och det är så underhållande Imorse vid frukosten "Tänk om han kommer nu *plopp*"
Har förklarat många gånger hur lillebror kommer ut och att det ofta tar ganska lång tid och att det absolut inte är med ett plopp Men men Det är nog ganska abstrakt att förstå antar jag, han har ju ingen direkt koll på kvinnans hålanatomi heller så (vilket han, 6 år gammal inte behöver ha ) Men han längtar mycket nu, tror det blev lite mer realistiskt när lillebror fick ett rum och spjälsängen kom på plats.
Härligt att han ser fram emot det! Mina barn väntar också, men det känns som att de lite grann gett upp att bebisen någonsin ska komma ut . Men vi var och hälsade på hos en bekant med en sexmånaders igår, och de var så himla fina med henne och klappade och sökte kontakt och pratade efteråt om hur man tar hand om bebisar