Jag som smygtittat på tapeten på annat håll säger ungefär
Håller med
Såhär såg det ut innan:
Och nu efter:
Ska till Ikea imorgon och handla lite. Tänker att det blir en grön kappa som gardin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag som smygtittat på tapeten på annat håll säger ungefär
Fint!Håller med
Såhär såg det ut innan:
Och nu efter:
Ska till Ikea imorgon och handla lite. Tänker att det blir en grön kappa som gardin?
Fint!
Jag har tänkt mig precis samma tapet till när vi gör om kottens rum ordentligt, så fina färger
Hoppar in från sommartråden och undrar nyfiket vad det är för tapet? Den såg ut att vara jättefin!Håller med
Såhär såg det ut innan:
Och nu efter:
Hoppar in från sommartråden och undrar nyfiket vad det är för tapet? Den såg ut att vara jättefin!
Åh, de hade ju flera fina tapeter! Tack för tipset!Tack! Den är från Boråstapeter, kollektionen "Scandinavian Designers Mini"
@Sofie_B Vad roligt att få samla familjen
Igår hände såklart ingenting. Vi åt tacos med sambons föräldrar och genomled melodifestivalen (jisses så uselt). Varken tacos eller melodifestival verkar vara framgångsrika starta-förlossningen-strategier för idag är det lugnare än lugnast. Det är verkligen en särskild sorts frustration det här med att gå över tiden! Som att vara fångad i ett vakuum.
Förstår det, men samtidigt såå spännande, nu kan det bli bebis när som helst!
Herregud vilken morgon.. bröderna kom hem först, superpepp på lillebror och pappa med kameran i högsta hugg för att föreviga det hela och jag med tuttarna ute i förlossningens nättrosor. Sen rullade det bara på, farmor kom över med hunden och efter tips på hundforumet så hade vi haft en filt runt bebis hela tiden som hunden sen fick igår kväll för att få bekanta sig med och förbereda sig. Och nog förstod hon att det var bebis på gång, hon blev helt galen. Skendräktig delux och gjorde direkt bebisen till VÅR bebis, inte min. Pep, kastade sig över honom, slickade fötter, slickade honom i ansiktet innan jag hann stoppa henne (detta var tydligen INTE bra efter mannens googling, kan tydligen vara farligt för bebis att få hundens bakterier i just ansiktet) och blev helt kär. Bebis tar allt med ro, han sa inte ett knyst utan fortsatte bara sova. Så det blev till att tvätta av honom och sen fortsätta försöka hitta någon typ av balans i den här storfamiljskonstallationen.
@Sofie_B ang hunddregel i ansiktet. Min hunds uppfödare förstfödde son är typ uppvuxen bland hunddregel. Inte så att de har fri tillgång men han har helt klart överlevt hundpussande i tid och otid Hon har 5 hundar så
Min hund som är en riktig pussgurka kommer ha samma regler som gäller på oss andra - vi vill inte bli slickade på. Men jag vet redan nu att det kommer stjälas smörgåsar ur munnen och får hon chansen kommer hon försöka komma ner till magsäcken (hon har inga hämningar ).
@Sofie_B ang hunddregel i ansiktet. Min hunds uppfödare förstfödde son är typ uppvuxen bland hunddregel. Inte så att de har fri tillgång men han har helt klart överlevt hundpussande i tid och otid Hon har 5 hundar så
Min hund som är en riktig pussgurka kommer ha samma regler som gäller på oss andra - vi vill inte bli slickade på. Men jag vet redan nu att det kommer stjälas smörgåsar ur munnen och får hon chansen kommer hon försöka komma ner till magsäcken (hon har inga hämningar ).
Låter kaotiskt men ganska härligt!Förstår det, men samtidigt såå spännande, nu kan det bli bebis när som helst!
Herregud vilken morgon.. bröderna kom hem först, superpepp på lillebror och pappa med kameran i högsta hugg för att föreviga det hela och jag med tuttarna ute i förlossningens nättrosor. Sen rullade det bara på, farmor kom över med hunden och efter tips på hundforumet så hade vi haft en filt runt bebis hela tiden som hunden sen fick igår kväll för att få bekanta sig med och förbereda sig. Och nog förstod hon att det var bebis på gång, hon blev helt galen. Skendräktig delux och gjorde direkt bebisen till VÅR bebis, inte min. Pep, kastade sig över honom, slickade fötter, slickade honom i ansiktet innan jag hann stoppa henne (detta var tydligen INTE bra efter mannens googling, kan tydligen vara farligt för bebis att få hundens bakterier i just ansiktet) och blev helt kär. Bebis tar allt med ro, han sa inte ett knyst utan fortsatte bara sova. Så det blev till att tvätta av honom och sen fortsätta försöka hitta någon typ av balans i den här storfamiljskonstallationen.
Låter kaotiskt men ganska härligt!
Förresten, vet inte om du skrivit det och jag missat, men hur stor var er bebis när han kom? Kunde ju vara intressant att se om uppskattningarna var nära?