Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen bebis i sikte här... men det låter skönt att du har fått sova hela natten!Hur går det för er andra, blir det några bebisar?
Som jag längtar efter att det ska bli så! Men det känns som att det kan dröjaLyxig natt! Ammade när vi gick och lade oss, och somnade ca 23.45. Sen vaknade jag 5.30 av att jag behövde kissa, hon sov alltså hela natten Med nästan torr blöja. Hade jag inte väckt och matat henne då hade hon nog sovit ännu längre. Sen vaknade tyvärr storebror men bebis sover gott vidare
Som jag längtar efter att det ska bli så! Men det känns som att det kan dröja
Vi vaknar minst varannan timme och dessutom har hon 1-2 tillfällen per natt när hon är vaken 60-90 minuter. Bäst sover hon 05-09 men den ekvationen går inte ihop med en storebror som går upp innan 06 varje dag
Hon är ju bara två veckor så det hinner ju ändras många gånger om men jag förbereder mig på det värsta så att jag kan bli positivt överraskad
Idag börjar verkligheten. Pappan är på jobbet och jag har klarat av morgonen och lämning av storebror på förskolan helt på egen hand.
Nu hoppas jag att knorrfröken vill sova en stund för det vill i alla fall jag göra
Isch då! Hoppas innerligt att det där ändrar sig, vi har väl samma sjukhus i närheten misstänker jag...Något nervös över FL senaste dagarna, har hört att det är fullt på både förlossningen och bb avdelningen här och i närmsta grannstaden också. Så hoppas det inte ser ut så när det väl drar igång! Även om det hade varit komiskt att bli skickad till min födelseort så är jag inte sugen på att gå från 10 min bilresa till 2h
Isch då! Hoppas innerligt att det där ändrar sig, vi har väl samma sjukhus i närheten misstänker jag...
Men det borde väl vara litegrann "färskvara" hur fullt det är?
Hur går det för er andra, blir det några bebisar?
Ja, jag hoppas det. Fick höra förra veckan att det var fullt här och de skickade folk till Norrköping. Men denna veckan verkar ha varit värre, varit fullt i Norrköping med så dem har skickat till Jönköping... håller tummarna att det inte ser ut så när det är dags
Isch då! Hoppas innerligt att det där ändrar sig, vi har väl samma sjukhus i närheten misstänker jag...
Men det borde väl vara litegrann "färskvara" hur fullt det är?
Tack, det bekräftar vad jag tänkte själv också Lägger det till högen av "saker jag inte kan påverka och därför inte borde oroa mig för i förtid" Lättare sagt än gjort dock.Absolut färskvara! Tittar på "mitt" bb (följer dem på instagram) och de hade exempelvis 15 förlossningar den 1/1 (var väl många som knep ) och 6 den 2/1 och 3/1. Så det kan ju ändras jättemycket från dag till dag