Vi har ”syster”-vagnen Go Next och tycker den är toppen! Så det blir ni säkertVad härligt! Hoppas att vi båda blir nöjda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har ”syster”-vagnen Go Next och tycker den är toppen! Så det blir ni säkertVad härligt! Hoppas att vi båda blir nöjda.
Inatt har jag drömt massor om bebisen. Jag drömde att han liksom kunde "komma fram" i magen så att man såg honom och kunde ta på honom och prata med honom, fast han fortfarande var kvar i magen. Jag blev totalt kär i honom och tyckte att han var så fantastisk. Längtar tills han är på utsidan nu!
Grattis @Positron ! Vad härligt att allt gick bra
Vilket sammanträffande, jag drömde också om min bebis i natt, för första gången faktiskt! Har drömt massvis med annat konstigt hela graviditeten men det här var första bebisdrömmen. Jag drömde dock att jag födde henne en förmiddag, för att nästa dag gå till jobbet? Haha, det kommer ju inte att hända! Hon var i alla fall jättesöt och jag började också längta lite. Det har känts väldigt overkligt fram tills nu, att det faktiskt är en bebis därinne som kommer att hamna på utsidan och att det är VI som ska ta hand om henne
Nu är bebis på utsidan! En lillasyster bidde det
Grattis!
Vår bebis också!
Det bara trillar in bebisar! Grattis!Grattis!
Vår bebis också!
Grattis!
Vår bebis också!
Grattis!
Vår bebis också!
Årsskiftet har väl varit tillräcklig morot för att knipaGrattis! Vilken action det blev här helt plötsligt!
Vi är hemma sen några timmar tillbaka. Så skönt!
Sovit max 3 h sen igår men man är ju helt hög på hormoner och sånt så det känns inte av så mycket.
Mannen är och hämtar hem storebrodern. Det är lite nervöst över reaktionen
Även denna gången var en 200 g marabou helnöt det bästa att av allt vi packat ner i bb-väskan
Jag har redan planerat att packa ner Coca Cola .Jag har en 200 g marabou saltlakrit, salta S och en massa lakritskola nerpackad i min, ser fram emot att få trycka i mig det sååå mycket