Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är beredd att ge upp...Jag hade inte velat ha katten varken i spjälsäng eller något annat bebisrelsterat så hade varit hård, sen är det ju inte alltid det lättaste att fostra katter men jag hade verkligen försökt.
Jag är beredd att ge upp...
Det här möttes jag av när vi kom hem nu.
https://www.instagram.com/p/BR8R2snhyAVANJOB3iQMjaxa_YaBdUEcRODSHw0/
För övrigt...
Slem, nu?
Varit lite slemmigt i nåt dygn där nere. Inte reflekterat över det. Idag gick det inte att ignorera. Tjockt och mycket. Och molande värk på det. Typ att jag har ägglossning nu.
Knoddrick är 7 veckor gammal.
Har slutat med Alvedon i hopp om att den inte behövs. Äter 2 Ipren om dagen (morgon och kväll) bara. Ska bli spännande att se hur kroppen beter sig.
Hur hade ni gjort?
Ena katten vägrar sluta vilja sova i spjälsängen, oavsett var Knoddrick är. Hon har hittills lagt sig i fotändan varje gång, men jag känner mig ändå inte bekväm.
Gammeltanten blir 16 i höst, är egentligen jättemysig och väldigt mycket husses katt. ÝjJag tror inte hon fattar varför jag flyttar på henne hela tiden. Och nu börjar jag t o m tro att det här skadar våran relation. Hon är verkligen väldigt mycket husses.
Förutom att jag inte vill att katten lägger sig på barnet (vilket hon inte gjort än) så blir det ju mycket katthår i sängen och en och annan fartrand efter katten (när hon har en dålig dag). Tanten är innekatt.
När sängen är tom bäddar katten ner sig under täckena eller har tokryck ovanpå täcket och jagar prassel. Så bevisligen har hon ju lite koll på ungen i a f.
Hade ni låtit katten sova i fotändan eller hade ni fortsatt ta bort henne därifrån?
Åh vad svårt. Jag har hört om några som sätter upp tejp så katten inte ska vilja hoppa dit igen. Men jag tycker sånt är hemskt så jag kan inte göra det. Vi har nämligen samma problem fast med barnvagnen. Min katt ligger där heeela tiden och ska vi använde den så måste det ske med byteshandel, lämpligast cat nip... Hon blir jättearg annars. Hon lägger sig tack och lov inte där om bebis ligger där men har hoppat upp och lagt är rädd att katten slags råka riva bebis.
Det löste jag med att lägga en balja vatten i. Det tog ett par försök sen insåg de att det inte var värt det och de låter fortfarande bli allt i vagnväg
Min katt älskar vatten! Speciellt sånt som är plaskbart, vilket en balja med vatten är men har hört att vissa lägger i folie för att katterna inte gillar att gå på det! Inte testat själv dock.
Mysigt dom har detJag är beredd att ge upp...
Sprayflaska med vatten.. Gör inte ont mer än i själen på kattenJag är beredd att ge upp...
Jag är beredd att ge upp...
Nästan så att jag borde fira. För det är ju det jag hoppats på, att kroppen ska komma i ordning. @ToraKan ju säga som så att efter första barnet var min ägglossning sjukt tydlig med det här typiska vita äggviteslemmet. Lagom mysigt.
Utvecklingsprång gissar jag på då hon ännu en gång inte har tid att äta utan ska "prata" med flaskan i munnen
Bra att de håller koll på dig.Var på papaprov i måndags då jag fick någon typ av cellförändringar under graviditeten. Man kan få de utan att de är farligt men bra att dubbelkolla.
Bad henne slänga ett öga då jag känt som att nått skaver. Tydligen en skinnflik en cm upp i slidan som inte växt ihop som den skall.
Kanske vore nåt...om jag bara vet att jag alltid missar Knoddrick...vilket inte är så säkert...Sprayflaska med vatten.. Gör inte ont mer än i själen på katten
Speciellt inte de här två. Speciellt honan.Mysigt dom har det
Det är inte lätt att fostra katter..