Jag är en stalker som stalkar i det tysta. Rätt som det är så dyker jag bara upp. När du minst anar detÖhm, alltså, du har ju varit så tyst ett tag, så jag liksom tänkte att du gett upp...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är en stalker som stalkar i det tysta. Rätt som det är så dyker jag bara upp. När du minst anar detÖhm, alltså, du har ju varit så tyst ett tag, så jag liksom tänkte att du gett upp...
Jag somnade på soffan framför tvn. Men nu skall jag ut med hundarna.(Förlåt OT med @Tora, men jag har så fruktansvärt långtråkigt, alla andra i det här huset ligger och snarkar och här ligger jag, klarvaken, utan värkar, och surar.)
Jag somnade på soffan framför tvn. Men nu skall jag ut med hundarna.
Så ja, så ja hur det än går så är det snart över. Nu kan du räkna det i dagar och inte bara i veckor
Halka fram menar du. Helt otroligt vad halt det var. En tunn ishinna på vägen. Glad jag inte skall köra bil nu.Lyx. Vill oxå kunna gå.
Kanske ska ta mig ut. Be mamma putta till bakifrån, så kan jag bara glida sen.Halka fram menar du. Helt otroligt vad halt det var. En tunn ishinna på vägen. Glad jag inte skall köra bil nu.
Bättre gå på is och ha det glatt än gå i lera och sörjaKanske ska ta mig ut. Be mamma putta till bakifrån, så kan jag bara glida sen.
*tittar ut*
Nä. Bara lera här.
Idag flyttar vi häst....sovit fyra timmar inatt. Bra kombo. Ett tag kunde sonen bara sova "sittandes" i min famn om jag satt på sängkanten
Tur mannen och ena medryttaren kommer med idag
@supersonic kommer jag ihåg fel eller hade du också gbs?
Hur mådde du då?
Bara önskar det här ger med sig fort. Som om det inte räckte med att vara i 8e månaden
@supersonic kommer jag ihåg fel eller hade du också gbs?
Hur mådde du då?
Bara önskar det här ger med sig fort. Som om det inte räckte med att vara i 8e månaden
Lugnt här. Precis lagt mig i ett bad (kul när magen sticker upp ovanför ytan, det blir ju kallt!) efter att ha kommit hem från stallet och fixat. Tog faktiskt emot lite att mocka och fylla hö idag så jag tog det extra lugnt. Bära vatten gick fortfarande finfint!
Var i stallet samtidigt som stallägaren igår och hon sa att det var trevligt att se någon som var höggravid var så pigg som jag, hon betraktade annars graviditet som en sjukdom Hon är inte säker på om hon vill ha några barn någonsin men när hon nu sett mig så kanske hon faktiskt kunde överväga att vara gravid
Skulle till att tvätta bilen också men när jag såg kön körde jag hem istället.
Var ute en sväng i förmiddags med sambon och dottern på närmsta lekplats så hon fick gunga lite. Väldigt uppskattat och det blev ganska sura miner när vi skulle hem men hon var så kall om händerna och skulle absolut inte ha några vantar... Sambon gjorde lite varm choklad med vispad grädde när vi kom hem, välbehövligt och gott!
Fick förresten hem vår vagn från Beemoo igår, verkar vara grymt mycket vagn för pengarna! Köpte svarta reflexer som vi satte på chassit. Skitsnyggt! Eftersom chassit är svart syns de bara om det kommer ljus på. Dottern ville provligga liggdelen, vet inte om den fick godkänt. Hon fick ju nätt och jämnt plats
Kram på er som inte mår så bra
Och jag hoppas det kommer igång för dig snart @malumbub!
Amningslinnen med inbyggd bh tänker jag vore väldigt smart..
Så blir det bara "en grej att lossna" och så kan man ha vanlig kofta över.
MEN det verkar ju inte finnas...
Kollat typ överallt..
Vanliga amningslinnen är väl inte tillräckligt vadderade för att hålla dem på plats i eller?
O vill ju inte att bröstvårtor osv ska synas igenom så med inbyggd bh hade vart perfekt...
Kollat typ överallt..
Vanliga amningslinnen är väl inte tillräckligt vadderade för att hålla dem på plats i eller?
O vill ju inte att bröstvårtor osv ska synas igenom så med inbyggd bh hade vart perfekt...
När jag fick sonen fanns de att köpa på H&M
Kollat typ överallt..
Köpt från kapphal. Linne med som en sport-bh runt brösten.