Grattis
@Janey till pojken! Hur går det för er kvarvarande? Någon mer på gång?
Vi har en topperiod då han sover större delen av dagarna och hela nätterna. Annars fäktar han med armar och ben, pratar och skrattar. Var väldigt vaken på sjukhusbesök och charmade alla i rummet
Läkaren trodde han var äldre och tyckte han var väldigt stadig i nacken så släpper det nu och fortsätter som vi gjort.
Imorgon ska jag jobba första passet, så nu ska sambon få mer än enstaka timmar ensam med honom. Har varit nyttigt att åka och rida ibland, idag när jag var iväg kom jag hem till en ledsen unge som fick mat och sedan slumrade i soffan medan jag kunde duscha och greja i tvättstugan. När han blir ledsen vill jag ta över direkt för det är ju så enkelt att trösta honom för mig. Men ger jag det några minuter så är han lika tyst med pappa också. Får fokusera på det imorgon, annars är det nog risk för grav separationsångest från min sida. Men - jag har fått klartecken att jobba fullt ut under sommaren om jag vill, vi är ett par man kort så jag kan inte tänka mig att det inte finns en tjänst ledig i höst. Så jäkla skönt - ett fast, trivsamt jobb hägrar.