Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha fylla år innan januarilönen! Klart man inte vill det! Vi får sikta på efter löning
Jag har sagt hela tiden att bebis säkert kommer på vår årsdag. Det är tyvärr inte förrän 18/2... Hoppas ju snarare på februari men nu under helgen får den gärna hålla sig inne, hundvakten är upptagen.I början hade jag en känsla av 7/2. Men jag hoppas lite på 26/1, det är min och sambons årsdag så det hade varit fint
Klumparna verkar dessutom ha ungefär samma nattliga vanor, här blir inte heller mycket sovetDå är Adrian en riktig klump.. han vägde 4365 när han kom och 4820 när han var 2 1/2 vecka!
Klumparna verkar dessutom ha ungefär samma nattliga vanor, här blir inte heller mycket sovet
@Maja_Kandi Du som hunnit anbända vagnen lite mer, är du nöjd? För visst hade du också en crescent comfort?
Ja att locket inte funkar med åkpåse modell robustare har jag märktJa vi har en sån.
Både och. Den är väldigt bekväm att gå med, rullar lätt och är väldigt ställbar i handtaget. Men den är lite trång/grund tycker jag, vår åkpåse får inte plats i liggdelen utan man får liksom trycka ner "locket". Åkpåsen är dock en sån som man viker och knyter så den blir ju jättetjock (och alldeles för varm). Nu när jag varit ute och gått har jag haft madrass i botten, sen fårskinn, han i overall inlindad i en filt med ett täcke över. Och då buktar det också ut. Har dock fått tag i en vanlig åkpåse nu som jag hoppas få hem i helgen. Enklare än att hålla på såhär.
Ja att locket inte funkar med åkpåse modell robustare har jag märkt
har bara vart ute med vagnen några få gånger men vi har ju haft riktig vinterkyla här nere också men med åkpåsen känns det som att han håller värmen riktigt bra. Då kör jag pyjamas och tunnd vindfleece på honom. Skulle gärna skippa overallen men det känns bra att ha om man måste lyfta upp honom. Kan ju knäppa upp åkpåsen längs med kroppen så det är väl så man får göra när det blir mildare väder. Alternativt köra på locket och filtar.
Haha fylla år innan januarilönen! Klart man inte vill det! Vi får sikta på efter löning
Jag dricker hallonbladste två ggr per dag men har inte märkt av ökade sammandragningar, har redan rätt mkt iofs. Ska visst vara bra mot avslaget sen också så helt förgäves hoppas jag inte att det är
Jag går in i v39 på måndag och nästa vecka är min sista arbetsvecka. Så skönt! Jobbar ju iofs bara halvtid nu men så skönt att vila på heltid sen.