Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En släktings dotter kan ha så. Inget har hjälpt annat än att vänta ut henne. Jättejobbigt med magont. BVC menar att det inte är nåt att oroa sig över.Och @Matmissbrukaren - ni kan vara lugna, man ger bara halva mängden till bebisar.
Nu behövdes det inte den här gången. För en liten stund sedan började hon krumbukta medan hon åt och plötsligt brakade det till. Hon fyllde blöjan och lite till och bajsade sen lite till på skötbordet. Hoppas på lite utdelning till innan vi kryper i säng här. Tre dygn utan att bajsa är rätt länge när man normalt sett bajsar 4-5 ggr/dag.
Hon hörde nog att jag sade till sambon att vi skulle ge Microlax när hon ätit klart så hon tog tag i det själv
Sitter i kö till försäkringskassan, från 204 st i kö till nu 20 st. Snaaaart min tur
Pratar era bebisar mycket?
Jag tycker dom är förvirrande att ringa. Ibland hamnar jag i kö med 200 personer före, ibland får jag knappa in mitt nummer så ringer de upp ibland kommer jag inte ens fram för att det är många som ringer...
Jag blir aldrig klok på det.
Vad har du för ärende till FK @Mois? Jag tänkte ringa dit snart och höra hur det funkar att jobba nu. Vet att jag inte tar ut fp den dagen men min lön kommer se suspekt ut då vi ofta jobbar dubbelpass två dagar i veckan istället för fyra 8 timmars. Samt om jag inte får ta för nästa dag om jag jobbar till 01-02.
Min gör, massor. Särskilt i gymmet eller babysittern när han är "ensam". Det brummas, hummas och tjuts. Viftar med ena armen lite lojt ackompanjerat av "aaaeeeOOH!" Trodde han ville komma tillbaka till oss då men det verkar inte så, fortsätter i famnen och flinar brett då och då.
Är det någon som läser för sina barn? Jag längtar till godnattsagor och bokshopping men tänkte vänta tills han är äldre, men vet att det finns de som läser redan från start.
Lillan pratar i sömnen massor, gråter i sömnen också ibland och snörvlar och rosslar. Hon låter helt enkelt en del om nätterna Dagtid är hon inte så pratsam när hon är nöjd. Hon kan ligga helt tyst och titta på grejer som hon tycker är intressanta. Ibland snackas det, men mest har hon någon form av ljud som låter ungefär som en flämtade hund när hon är upphetsad över något. Hoppas på att hon snart börjar låta mer "normalt" så att vi vet att hon kan.Pratar era bebisar mycket?
Vi har läst lite grand, men det uppskattas inte än. Har fått en del pekböcker som kusinerna rensat ut så det är max två meningar per sida. Hoppas på att hon skall gilla det längre fram.Min gör, massor. Särskilt i gymmet eller babysittern när han är "ensam". Det brummas, hummas och tjuts. Viftar med ena armen lite lojt ackompanjerat av "aaaeeeOOH!" Trodde han ville komma tillbaka till oss då men det verkar inte så, fortsätter i famnen och flinar brett då och då.
Är det någon som läser för sina barn? Jag längtar till godnattsagor och bokshopping men tänkte vänta tills han är äldre, men vet att det finns de som läser redan från start.
Är jag en hemsk mamma om jag redan nu börjar fundera på att hoppa in och jobba någon gång då och då?
Jo nog släppte det allt. Fick byta en bajsblöja till på kvällen och nu i morse fyllde hon åter upp blöjan och lite till. Tur att det finns Vanish mot alla bajsfläckar på vita kläder.@Balahé
Men vad skönt att det släppte! Kan riktigt se hur nöjd hon måste blivit!
Absolut inte. Det kan ju göra att du blir mer tålmodig eftersom du får "vila" från barnet när du är på jobb.
Absolut inte!! Hade jag haft möjligheten att göra så hade jag också gjort det. Jag hade garanterat blivit "en bättre mamma" av det. Mer energi o ork till barn efter att ha fått stimulera hjärnan liteÄr jag en hemsk mamma om jag redan nu börjar fundera på att hoppa in och jobba någon gång då och då?
JaÄr jag en hemsk mamma om jag redan nu börjar fundera på att hoppa in och jobba någon gång då och då?