Grattis @Maja_Kandi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Uppdaterar mera senare. Men imorse strax efter sju kom en liten Edvin till världen. Det tog alltså inte ens tolv timmar från att vattnet gick tills han var ute. Förlossningen gick inte riktigt som planerat men vad gör väl det. 
Nu ligger vi på BB, pappa å liten sover å jag slumrar lite till å från. Världens finaste skrutt ligger bredvid mig i alldeles för stora kläder.
Ang hotellet så har de visst nåt avtal med patienthotell ett kvarter från sjukhuset, det är alltså ett riktigt hotell också. Där blev vi bara kvar 1,5 timme. kostar lika mycket som att vara på BB, dvs 200:-/natt för partnern.
@Balahé ja hon vände precis själv utan hjälp. Pappa ligger och myser med henne på en filt på köksgolvet medan jag kokar knäck.
Vet att kusinens son inte vände sig fören han var 6v.
6 veckor är tidigt att vända sig, en vecka är alltså extremt tidigt. Det vanliga är från ca 3 mån och de kan vara betydligt äldre än så. Ibland gör de saker tidigt på tur som de sedan inte lyckas göra om på länge. Du får väl se om hon lyckas fler gånger. För er del kan det ju vara skönt om hon inte blir alltför rörlig tidigt.
Idag känns 7 veckor som en lång tid kvar... 50 dagar!
Det går fort, speciellt fram till 2-3v kvar. Då känns det som att dygnen blir 100h längre :-P
Innan du minst anar det har du bebis på magen ♡
Ta det lugnt, hon har säkert gått upp:-) . Genomsnittet ligger på 175 g/v tror jag att de sa på Bvc. Det betyder att vissa ligger under och drar ner det och andra (som min som gått upp drygt ett kg sedan födseln och 1,4 kg sedan hon vägde som minst) drar upp snittet. Hon var uppe på 3980 g hos läkaren igår!Idag är det första träffen med Bvc. De ska komma hit någon gång mellan två och tre i eftermiddag.
Tänk om hon inte gått upp i vikt som hon ska. Hon äter jämt och nu äntligen har brösten börjat producer lagom med mjölk, så hon slipper en explosion i munnen så fort hon rör bröstet.
Nu har jag jullov!
Vår lilla har nog tyvärr inte tur vad gäller att vända från rygg till sidan för hon lyckades ett par gånger i babygymmet idag också. Nåja, är än så länge bara åt ena hållet.6 veckor är tidigt att vända sig, en vecka är alltså extremt tidigt. Det vanliga är från ca 3 mån och de kan vara betydligt äldre än så. Ibland gör de saker tidigt på tur som de sedan inte lyckas göra om på länge. Du får väl se om hon lyckas fler gånger. För er del kan det ju vara skönt om hon inte blir alltför rörlig tidigt.
Ta det lugnt, hon har säkert gått upp:-) . Genomsnittet ligger på 175 g/v tror jag att de sa på Bvc. Det betyder att vissa ligger under och drar ner det och andra (som min som gått upp drygt ett kg sedan födseln och 1,4 kg sedan hon vägde som minst) drar upp snittet. Hon var uppe på 3980 g hos läkaren igår!