Dottern sover inte om nätterna, hon vaknar omkrin 02 och håller låda fram till 07 ungefär. På dagarna sover hon som en tonårig vampyr, hon vaknar inte ens av blöjbyte på kallt skötbord. Finns det någon som har tips och råd på hur man gör för att försöka vända lite på dygnsrytmen?
Vi har samma problem! Sover genom allt på dagarna, men vaknar hungrig runt 2-3 tiden på natten och håller låda fram till 6-7 på morgonen. Sedan sover hons om en klubbad säl till nu ungefär (vilket vi oxå gör), äter och sedan får du väcka henne var gång det är dags för mat Då jag fortfarande har sjukt ont i magen efter snittet så får sambon göra det mest ansträngda som att promenera runt med henne tills hon slutar skrika, byta blöjor medan jag sköter hennes mat. Lever fortfarande på värktabletter och kan gå korta stunder, men behöver ha byxorna i knävecket, för högt eller för lågt funkar inte. Själva snittet gör inte ont, då jag inte har någon känsel på huden/själva magen. Men de har ju även skurit i magmusklerna och det känns. Det är nu man inser att man behöver magmuskler till ALLT!
Vi hade väldigt gärna försökt vända på det vi med.
Hon oss kommer Bvc ut på fredag, så vi slipper åka dit första gången. De tar våg och allt med sig och sedan efter det blir det besök på Bvc, men första gången gör de tydligen alltid hembesök.