Vinter 9-10, del 3!

Sv: Vinter 9-10, del 3!

Ni får så gärna vara här och skriva allihop, det är bara kul!

Kul förresten med den andra snacktråden. Jag har varit borta över helgen och det var nog ca 120 inlägg jag hade att läsa. Så visst, det lär väl inte vara lika lätt att hänga med i den tråden när det blir ett nytt inlägg varje minut (lite överdrivet kanske). Det är därför jag är dålig på att hänga på senior...

Jahåpp, i lördags kväll kom mensen tillbaka här också. Nu är man som vanligt igen. Eller inte... jag behöver nog göra lite knipövningar... Tryckte in en tampong, gick och hängde tvätten sen blev jag nödig (nr 2). Plopp sa det i toan och där låg min lilla minitampong :o :o :rofl:

Hihi din stackare. Ja det blir nog till å göra lite knipövningar :) Jag har en sån där menskopp som jag haft i två år och aldrig använt (pga bristen på mens) haha men så fort jag får mens så ska jag testa.

Får väl fylla upp den igen då å se om jag kan träna bort nästa :angel:

Lycka till hörredu.

Kan ju säga det att för ett par år sen så såg jag vår stads "Familjen annorlundas" mamma med bebis nr femtioelva i famnen på badstranden. Så får man inte se ut efter tio barnafödslar! Borde vara spöstraff på att vara så smal.

Men å andra sidan, har man så många barn hinner man nog inte äta och motion får man nog genom att springa och jaga allihopa.

Vi ska kanske satsa på den där kullen med tio barn som mannen min lovade innan han var 37. Men då får vi jobba på. Herregud, bara två år kvar.

KL
Jag och kidsen har varit bortresta. Har varit i Skåne hos släkten.

Kommer nog inte klara en snacktråd till, har fullt upp att hänga med iallafall ;)

*kl*

sitter å kollar på lite gamla bilder...
kommer ni ihåg denna?
30038987.jpg

sa*an, vilken färdig människa!
lite senare, lite smalare, lite fräschare. :D
31401320.jpg

Men visst var den forsta fran sjukhuset? Hade du typ inte gratit i flera dagar?

Pa andra bilden ser du helt klart ut som coola mamman, no stress!

:rofl::rofl: hur hade ni tänkt lösa detta?

Vettifan. Han skulle ju föda dem själv har han sagt.:angel:

Hade det varit möjligt så hade han gärna gjort det, det vet jag. Men nu är det som det är, jag har fittilitta och livmoder och det har inte han. Hehehe och inte är jag ledsen för det. Jag vill föda barn jämt!

Sa häromdagen att snart är p-pillrena slut och jag har inte råd att köpa nya... *himlar lite med ögonen*

:devil:

Jösses vad Tilde är lik min systerson Anton!:eek: Och tur att Anton är lik sin mor, annars hade jag börjat undra vad du sysslat med våren 09.:angel:

Hon ser verkligen lite lurig ut. Blir nog en riktig busflicka det där.

*kl*
Dagens tips på vad man INTE ska göra. När man har släppt ut hästarna och man ska ta sig ut från hagen är ett hett tips att inte försöka kliva mellan el trådarna....är det lite lerigt dessutom så kan man halka......det gjorde jag imorse ja.....jag hade klivit över undertråden med ena benet då jag gled i leran och satte mig likxom i gränsle över den undre el tråden....ZZZZZZZAAAAPPA! :devil:
Är detta vad man kallar sterilisering? tur att jag fått ett barn redan..:grin:

Det blir inte bättre av att man flyger upp av stöten och får nästa smäll i huvudet av den övre tråden..mitt hår blev lockigt på flera ställen tror jag.:angel:

Ha ha ha :D, nej det lät inget vidare med en massa stötar :crazy:.

Cilla: Jag tycker heller inte att du ser hemsk ut på bilden. Du är ju till och med välsminkad ;).

Jerseyko: Oj har de redan kommit bilderna. Jättefina! Och vad roligt att även Tilde fick ett sånt fint leende på bilden!!! Fast visserligen brukar det, i alla fall här, vara lättare att få lillasyster att skratta in i kameran än storebror. Han vänder bara bort huvudet när man kommer med en kamera. Får se om de lyckas fånga honom på bild. Fast de ska inte fotas förrän 11 oktober.

Det gick jättefort å få bilderna, får se om syskon bilden kommer idag. Jag blev jätteglad över att de kunde ta Tilde också. Vi var först ut på dagen så kanske därför, kanske hade vart svårare om de var förseningar.

Såhär ser Rasmus ut på sitt första skolfoto.
24920909.jpg

Och om en månad fyller han 3 år :eek:
phphqqyli.jpg

phpzkaqkc.jpg

Ja, va tiden går! De är ju fortfarande våra små bebisar!!!! Jag brukar säga att t.o.m. när William är 15 år kommer han vara min lille "bebis". Ha ha, jag kommer nog bli en morsa att skämmas för :D... Ne, i verkligheten får man nog skärpa sig lite. Hi hi, jag kan sitta och fundera på hurdan mamma jag kommer vara när barnen blir stora. Och att jag ska bli en bra farmor/mormor kan jag också fundera på. Ibland är man bra knäpp :o

Nu har lilla stumpan vaknat.

*kl*

tusen tack, men jag ser verkligen för bedrövlig ut på den bilden. (tacka vetja vattenfast mascara!!!!! :love: )

varit på BVC idag, 9700-nånting och 74 lång. 46 runt huvudet. följer sina kurvor till punkt och pricka och utvecklas precis som hon ska.

har varit lite orolig för hennes vikt, jag har börjat på viktväktarna oh eftersom vi äter samma mat, så blir det väldigt fettsnål mat och jag är inte altid så duktig på att ha i extra fett i hennes mat.
men hon har inte tappat nått i vikt, så jag kan nog fortsätta sm vi gjrt sista tiden!
jag har förresten tappat 4 kilo på 5 veckor. :banana:
ska väga mig idag igen, tror jag har tagit nått kilo till.
"bara" 15 kilo kvar att plocka då........ :crazy:

*kl*
Dagens tips på vad man INTE ska göra. När man har släppt ut hästarna och man ska ta sig ut från hagen är ett hett tips att inte försöka kliva mellan el trådarna....är det lite lerigt dessutom så kan man halka......det gjorde jag imorse ja.....jag hade klivit över undertråden med ena benet då jag gled i leran och satte mig likxom i gränsle över den undre el tråden....ZZZZZZZAAAAPPA! :devil:
Är detta vad man kallar sterilisering? tur att jag fått ett barn redan..:grin:

Det blir inte bättre av att man flyger upp av stöten och får nästa smäll i huvudet av den övre tråden..mitt hår blev lockigt på flera ställen tror jag.:angel:

braaaaaaaaa. *klappar händerna*
nån som såg dig? :D

slänger in en film på M här, den ligger på småskruttetråden åxå.
mat är mumsmums.

Liknande trådar

Gravid - 1år Någon mer här som inte äter fisk? Blev ni rekommenderade att äta omega 3 under graviditeten? När jag sa till min bm att jag inte äter...
Svar
17
· Visningar
795
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
13 14 15
Svar
289
· Visningar
5 520
Senast: pepp
·
Svar
2 001
· Visningar
98 959
Senast: pepp
·
  • Låst
Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
117 319
Senast: Nordthor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar