Sv: Vinter 9-10, del 3!
Vad fin han är!
Jag börjar jobba 1 november, då går maken hem.
Igår är vi var i parken så var E nere i gräset och härjade lite. Tog upp honom och skulle be banan som han konstigt nog bara spottade/kräkte ut. Efter ett tag kom ett blad ut med, hade nog åkt ett par gånger upp och ner i halsen.
KL
Jag är lite orolig nästan. E äter KOMPIÖSA mängder tycker jag, och han är JÄTTESTOR. Ammar vid 530, 1 port gröt 730. Lunch vid 11. Då antingen en liten matburk eller ca 1 isfacksbitar egen mat+frukt i obestämd mängd. Vid 14 ammar, men idag fick jag ge 1 port gröt med för han var inte nöjd. Ibland lite banan vid 16. 1730 middag, en stor burk mat+frukt. 19 2-2,5 dl välling. På natten äter han ersättning, allt mellan 0,5-2 dl.
Jag är så ovan. Storebror fick vi truga, ge olja i mat och välling osv. Och han är ju liten. Den här är jag orolig över att han ska bli överviktig. När ska man börja vara observant på det?
KL2
Inatt ska jag vara själv med barnen-håll tummarna. E har varit riktigt orolig de senaste nätterna och är det ikväll med så det kan bli jobbigt. Då väcker han dessutom storebror och då är man liiite otillräcklig!