Sv: Vinter 9-10, del 3!
Men visst var Rasmus aldrig heller någon jättebebis? Alla utvecklas ju i olika takt och det är ju inte så att madame är slö och apatisk direkt
Chlo vad skoj att du har börjat jogga, det har jag också! Senast jag gjorde det var för 15 år sen, i nian. Seriöst alltså. Sen har jag tyckt att det var obekvämt, jag har fått spykänslor efter typ två minuter och inte alls gillat det. Nu har jag köpt ett par kanonskor och en superbehå (Shock Absorber, stl 75F, sitter perfa och de skumpar inte en mm!) och har varit ute ett par gånger. Oftast går vi väldigt raska bergspromenader ett par gånger i veckan, plus att vi gör pilates ett par gånger, så joggingen har bara varit en extragrej. Fast jag tycker faktiskt det är kul! Första gången sprang jag 30 sek i taget. Nu, ett par gånger senare har jag joggat 3km! Har en häftig app till telefonen som kollar hastighet och längd och mäter ut på en karta vart man sprungit. Skitskoj! Jag väger 12 kg mer än vid inskrivningen innan Sam, och 15 kg mer än min önskevikt. Men jag känner redan skillnad, och min putmage har dragit ihop sig rejält!
Grattis till lilla nya kusinen, du får väl slänga in alla kläder i en maskin med blåfärg
Eller så får du vara med och ändra könsnormerna
Isaac älskar fortfarande tutten och är inte alls intresserad av välling eller så. Han äter små bitar när vi äter och lite mosad banan då och då. Gröt går inte alls ner. Men jag
att amma och det enda som blir lidande är att jag inte kan jobba mer än 4 timmar i sträck. Snart är det dags för 9 månaderskontroll här, och jag måste boka tid för 6-månadersvaccinationen. Har väntat lite med den eftersom Tbcsprutesåret har varat rätt rejält. Men det kanske inte är någon fara. Isaac blev 8 månader i tisdags och väger definitivt mer än 10 kg!